Wycieraczki z logo. Ciekawy sposób na ekspozycję firmy
Wycieraczki – proste elementy, które znajdują się przy drzwiach domów, mieszkań, biur, gabinetów i innych pomieszczeń. Zwykle w ciemnych kolorach i tak banalne, że nie zwracamy na nie w ogóle uwagi. Wycieramy buty i wchodzimy do środka, automatycznie. Kupując wycieraczki, interesuje nas funkcjonalność i jakość wykonania, wygląd ma mniejsze znaczenie. A może wycieraczki wcale nie muszą być wyłącznie niepozornym przedmiotem?
Po co nam firmowe logo?
Zacznijmy od tego, po co właściwie tworzymy logo firmy. Po pierwsze chcemy mieć swoją sygnaturę, coś, co poza nazwą będzie nas w pewien sposób wyróżniać spośród innych firm. Po drugie zależy nam na tym, by kontrahenci i klienci nas zapamiętali, a symbole graficzne szybko zapadają w pamięć, oczywiście pod warunkiem, że są dobrze zaprojektowane i przedstawione. Logo firmy znajduje się nie tylko na szyldach – często sygnujemy nimi nasze produkty, foldery, ulotki, wizytówki, logo znajduje się także na stronach internetowych, w szablonach wiadomości e-mail i firmowych listów. Większe firmy tworzą też dla swoich klientów drobne upominki, na przykład długopisy, tzw. smycze na klucze i identyfikatory, teczki na dokumenty, czy podkładki pod komputerowe myszki. A jaki sens ma umieszczanie logo firmy na wycieraczce?
Logo na wycieraczce – zaproszenie do wejścia i nie tylko
Wycieraczki z logo nie są bardzo popularną formą na ekspozycję firmy – po prostu ich nie doceniamy. Wycieraczka jest funkcjonalna z oczywistych względów: pomaga w zachowaniu czystości w pomieszczeniach, co jest bardzo ważne. Wycieraczki z firmowym logo mają jeszcze jedną funkcję „techniczną”, której nie mają zwykłe wycieraczki. Jak mówi nam przedstawiciel firmy Unimat z Poznania, dzięki charakterystycznym wycieraczkom w dużym budynku, czy biurowcu, odwiedzający łatwiej znajdzie nasze biuro, gabinet itd. Wycieraczki z logo zapraszają, zachęcają nas do wejścia. Wiele skojarzeń w naszych głowach pojawia się samoistnie, podświadomie. Nawet jeśli tego nie wychwytujemy, wycieraczka z firmowym logo to dla naszego umysłu sygnał, że firma dba o każdy detal, nawet tak niepozorny element, jakim jest wycieraczka. Detale są ważne, ponieważ bardzo pomagają nam w budowaniu wizerunku marki. Mało kto przepada za chaosem, lubimy rzeczy spójne, dobrze skomponowane. Na przykład biuro, przed którym znajduje się wycieraczka z niebieskim logo, a wewnątrz biurko, krzesła, czy elementy dekoracyjne w tym samym kolorze, zapamiętamy lepiej, bo spójność dobrze nam się kojarzy. Tak więc wycieraczki z firmowym logo, które możemy zamówić u producenta, to ciekawy i funkcjonalny pomysł na ekspozycję firmy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana