Serwis samochodowy w systemie door to door
Usługa door to door to nowa jakość w obsłudze serwisowej samochodów. Osoby, które nie chcą dostarczyć pojazdu bezpośrednio do warsztatu, mogą zostać w tym wyręczone. Pracownik serwisu odbiera auto ze wskazanego miejsca, w celu wykonania ustalonej naprawy, a po przeprowadzonych pracach odprowadza samochód wprost do właściciela.
Usługa door to door. O co właściwie chodzi?
Naprawy samochodowe w systemie door to door stanowią coraz szerzej rozpowszechnioną praktykę. Nie jest to jednak całkowita nowość. Główne założenia usługi od drzwi do drzwi biznes motoryzacyjny zaczerpnął z innych branż przemysłu i handlu. Obsługa tego typu jest praktykowana z powodzeniem od lat i ma zastosowanie np. przy naprawach gwarancyjnych sprzętu gospodarstwa domowego czy też dostawach zakupów z supermarketów. Aby usługa mogła dojść do skutku, wystarczy porozumieć się z usługodawcą i ustalić termin przyjazdu kuriera/serwisanta. Cała procedura przebiega szybko i sprawnie, oszczędzając czas i nerwy.Serwis samochodowy door to door w praktyce
Aby skorzystać z opcji door to door, trzeba się skontaktować z odpowiednim serwisem. Niestety, nie każdy warsztat samochodowy oferuje usługę tego typu. Obecnie można z niej skorzystać np. w serwisie Ford Sławek w Katowicach. Po umówieniu przeglądu lub naprawy auta, przedstawiciel serwisu pojawia się w ustalonej uprzednio lokalizacji, w wyznaczonym terminie. Może być to np. miejsce zamieszkania, miejsce pracy lub każde inne, chociażby parking pod sklepem. Specjalista warsztatu odbiera samochód i transportuje go do siebie, przeprowadzając przy okazji wstępną diagnostykę. Po wykonaniu koniecznych prac w serwisie, samochód ponownie trafia do klienta w to samo lub też inne wytypowane miejsce.Bezpieczeństwo usługi door to door
Usługa door to door przebiega w pełni bezpiecznie i przejrzyście pod względem formalnym. Ustalenia dotyczące terminu i miejsca przybycia przedstawiciela serwisu są dokonywane po sformułowaniu wstępnego kosztorysu. Serwisant odbierający samochód dysponuje niezbędnymi uprawnieniami, a sam warsztat jest ubezpieczony polisą OC na wypadek uszkodzenia pojazdu w transporcie. Dzięki temu, klient zyskuje pełną ochronę swojej własności. Opłaty za usługę może dokonać gotówko, przy odbiorze auta od serwisanta, bądź też na odległość, przy pomocy bankowości internetowej. Ilość czynności, które musi wykonać klient, jest tym samym zredukowana do niezbędnego minimum. To usługodawca dba o prawidłowość realizacji zlecenia na każdym etapie, oddając klientowi czyste i sprawne auto.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana