Artykuł sponsorowany

Oklejanie samochodu jako propozycja dla aut służbowych

Oklejanie samochodu jako propozycja dla aut służbowych

Samochód dla przedsiębiorcy to nie tylko wygodny środek transportu – często to również niezbędne narzędzie pracy, pozwalające dojechać do klienta by zrealizować usługę. Rola pojazdu jednak nie kończy się nawet na tym. Powszechną praktyką w biznesie jest bowiem wykorzystywanie auta jako mobilnego nośnika reklamy. Wystarczy, że zainwestujemy w oklejenie karoserii. Dlaczego warto się zdecydować na takie rozwiązanie?

Na czym polega oklejanie samochodów?

Oklejanie samochodu to co do samej zasady dość prosty zabieg, polegający na pokryciu karoserii specjalną folią.

- Folie samochodowe dzielimy na dwa główne rodzaje: folie sztywne oraz tak zwane folie wylewane – mówi przedstawiciel firmy MegaoklejanieJak wskazuje nazwa pierwsze z nich są dosyć sztywne, co wynika z ich grubości, dlatego stosuje się je wyłącznie do oklejania powierzchni dość płaskich, pozbawionych wytłoczeń. Przykładowo z ich pomocą możemy okleić dach pojazdu, jednak nie używamy ich do oklejenie drzwi, jeśli pod klamką znajduje się zagłębienie w karoserii. Do takich zadań używamy folii wylewanej, którą można bez problemu dopasować do kształtu każdego elementu karoserii.

Folie sztywne i elastyczne różnią się właściwościami oraz metodą klejenia, jednak obie mogą być pokryte nadrukiem z dowolnego rodzaju grafiką – np. logo, tekstem. Z rozwiązania tego bardzo chętnie i często korzystają przedsiębiorcy, którzy w ten sposób zyskują mobilną reklamę swojej firmy.

Dlaczego warto zdecydować się na takie rozwiązanie?

Oklejenie samochodu służbowego i uczynienie z niego nośnika reklamy łączy w sobie wiele bardzo ważnych zalet. Wspomnieliśmy o mobilności – jeżdżąc samochodem po prostu jesteśmy w stanie dotrzeć do bardzo dużej ilości potencjalnych klientów. Skuteczność reklamy tego typu jest wprost proporcjonalna do wielkości obszaru, na jakim działamy. A nawet w czasie kiedy samochód stoi na parkingu, przekaz reklamowy wciąż dociera do osób, które go zauważą. Ważnym plusem jest to, że oklejenie samochodu wiążemy się z jednorazowym kosztem – nie uiszczamy regularnych opłat za wynajem powierzchni reklamowych, jak w przypadku chociażby banerów, korzystamy z reklamy tak długo, jak chcemy lub uważamy za potrzebne. Ale oklejenie samochodu służbowego opłaca się nie tylko z marketingowego punktu widzenia. Folia użyta w tym celu stanowi dodatkowo powłokę ochronną, która zabezpiecza lakier przed negatywnym wpływem czynników środowiskowych. Po jej zerwaniu karoseria samochodu wygląda jak nowa. To duży plus w momencie, kiedy zastanawiamy się nad wymianą samochodu służbowego i sprzedaży starego pojazdu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.