Oklejanie samochodu jako propozycja dla aut służbowych
Samochód dla przedsiębiorcy to nie tylko wygodny środek transportu – często to również niezbędne narzędzie pracy, pozwalające dojechać do klienta by zrealizować usługę. Rola pojazdu jednak nie kończy się nawet na tym. Powszechną praktyką w biznesie jest bowiem wykorzystywanie auta jako mobilnego nośnika reklamy. Wystarczy, że zainwestujemy w oklejenie karoserii. Dlaczego warto się zdecydować na takie rozwiązanie?
Na czym polega oklejanie samochodów?
Oklejanie samochodu to co do samej zasady dość prosty zabieg, polegający na pokryciu karoserii specjalną folią.
- Folie samochodowe dzielimy na dwa główne rodzaje: folie sztywne oraz tak zwane folie wylewane – mówi przedstawiciel firmy Megaoklejanie – Jak wskazuje nazwa pierwsze z nich są dosyć sztywne, co wynika z ich grubości, dlatego stosuje się je wyłącznie do oklejania powierzchni dość płaskich, pozbawionych wytłoczeń. Przykładowo z ich pomocą możemy okleić dach pojazdu, jednak nie używamy ich do oklejenie drzwi, jeśli pod klamką znajduje się zagłębienie w karoserii. Do takich zadań używamy folii wylewanej, którą można bez problemu dopasować do kształtu każdego elementu karoserii.
Folie sztywne i elastyczne różnią się właściwościami oraz metodą klejenia, jednak obie mogą być pokryte nadrukiem z dowolnego rodzaju grafiką – np. logo, tekstem. Z rozwiązania tego bardzo chętnie i często korzystają przedsiębiorcy, którzy w ten sposób zyskują mobilną reklamę swojej firmy.
Dlaczego warto zdecydować się na takie rozwiązanie?
Oklejenie samochodu służbowego i uczynienie z niego nośnika reklamy łączy w sobie wiele bardzo ważnych zalet. Wspomnieliśmy o mobilności – jeżdżąc samochodem po prostu jesteśmy w stanie dotrzeć do bardzo dużej ilości potencjalnych klientów. Skuteczność reklamy tego typu jest wprost proporcjonalna do wielkości obszaru, na jakim działamy. A nawet w czasie kiedy samochód stoi na parkingu, przekaz reklamowy wciąż dociera do osób, które go zauważą. Ważnym plusem jest to, że oklejenie samochodu wiążemy się z jednorazowym kosztem – nie uiszczamy regularnych opłat za wynajem powierzchni reklamowych, jak w przypadku chociażby banerów, korzystamy z reklamy tak długo, jak chcemy lub uważamy za potrzebne. Ale oklejenie samochodu służbowego opłaca się nie tylko z marketingowego punktu widzenia. Folia użyta w tym celu stanowi dodatkowo powłokę ochronną, która zabezpiecza lakier przed negatywnym wpływem czynników środowiskowych. Po jej zerwaniu karoseria samochodu wygląda jak nowa. To duży plus w momencie, kiedy zastanawiamy się nad wymianą samochodu służbowego i sprzedaży starego pojazdu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana