Artykuł sponsorowany

Metody etykietowania produktów tekstylnych

Metody etykietowania produktów tekstylnych

Możemy się tylko domyślać jak wielki chaos zapanowałby, gdyby w naszych wielkich marketach zniknęłyby nagle wszelkie informacje o cenach. Wartość pieniężna konkretnego produktu to w końcu cecha, bez której nie mógłby istnieć znany nam świat. I podczas gdy w sklepach spożywczych oznakowane są zazwyczaj same regały, tak każde ubranie w małym butiku, czy też wielkopowierzchniowej sieciówce absolutnie nie obejdzie się bez własnej etykiety.

Jak jednak wiadomo popularne metki spełniają szereg innych funkcji, będąc przecież znakomitym nośnikiem przeróżnych danych, a przy tym bardzo dobrym narzędziem marketingowym. Wytwórcy odzieży umieszczają na owym kawałku przestrzeni swe logo, nazwę wyrobu, jego rozmiar, jak również wzmianki o aktualnych promocjach.

Najlepsze akcesoria dla sklepów odzieżowych

Co oczywiste, sam popularny kartonik musi zawsze zostać odpowiednio i trwale przymocowany do tekstyliów, jakie reprezentuje. Służy do tego naprawdę wiele rozwiązań – zupełnie nowych lub dostępnych na rynku od lat – które postaramy się opisać w artykule poświęconym niczemu innemu, jak właśnie sposobom etykietowania elementów garderoby. Nim to jednak nastąpi, warto wspomnieć o naprawdę bogatej ofercie tego typu – niezbędnych w pracy sprzedawcy – akcesoriów, w jakie można się zaopatrywać także i w naszym kraju. Na specjalną uwagą zasługuje przede wszystkim oferta gdyńskiej firmy Gecko, oficjalnego przedstawiciela oraz dystrybutora marki Avery Dennison.

Łączniki Fine Fabric™

Ową seria łączników można spokojnie – bez cienie przesady – nazwać systemem minimalizującym powstawanie dziur i rozdarć, na które niestety, dla przykładu, bywają narażone tkaniny o niezbyt ścisłym splocie. Do wyboru mamy tutaj zapobiegające przypadkowemu oderwaniu wersje łopatkowe bądź te, zdecydowanie dyskretniejsze, zwane T-End. Co ciekawe, do nas należeć będzie także to, czy zdecydujemy się na polipropylen, czy też zauważalnie mocniejszy nylon.

Łączniki łopatkowe SWIFTACH®

W przypadku tego rozwiązania mamy do czynienia z naprawdę sporymi końcówkami łopatek, uniemożliwiającymi chociażby podmianę etykiet. Idąc dalej, odpowiedni kształt produktów SWIFTACH® eliminuje platanie się zespolonych ze sobą łączników, pozwalając przy tym na bezproblemowe testowanie, czy metka została prawidłowo przymocowana. Na koniec, należy dodać także kilka słów o specjalnych odmianach tego rozwiązania, które mogą być reprezentowane przez wzmocnione elementy haczykowe, czy też opcje występujące w formie pętli.

Popularne metkownice

Nic z tego, co napisaliśmy wyżej nie byłoby możliwe bez specjalnych urządzeń, służących do szybkiego i wytrzymałego przypinania etykiet do produktów, dla których są one przeznaczone. Różnego rodzaju metkownice pozwalają w niezwykle prosty sposób oznakować dany artykuł, dostarczając tym samym wszystkich niezbędnych dla końcowego klienta informacji. Łatwe w obsłudze, ergonomiczne w kształcie pistolety do metkowania oraz inne fachowe narzędzia stały się już powszechnym standardem, z jakim można się spotkać właściwie w każdym detalicznym, czy hurtowym punkcie – urządzenia te da się bowiem doskonale dostosować do skali konkretnej działalności. 

Zawieszki ręczne

Wszędzie tam, gdzie standardowe sposoby identyfikowania produktów mogą się nie sprawdzić – w przypadku artykułów twardych, czy też wyjątkowo delikatnych, jakie w kontakcie z igłą mogłyby ucierpieć – zaleca się stosowanie nitek zapinanych ręcznie. Owa koncepcja bywa reprezentowana przez zawieszki wykonane z różnorodnych tworzyw (tych sztucznych, jak również i tekstylnych, czego przykładem może być sznurek), pozwalając na wyjątkowe dopasowanie stylistyczne względem wytworu, który chcemy sprzedawać.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.