Artykuł sponsorowany

Urządzenia do biura. Zakup czy dzierżawa?

Urządzenia do biura. Zakup czy dzierżawa?

Nie można zapominać o tym, że biuro to jednocześnie wizytówka firmy, jak i przestrzeń przeznaczona do pracy. Dlatego musi być ono urządzone estetycznie, ale też funkcjonalnie. W tym celu należy zadbać o jego kompleksowe wyposażenie. Oprócz przestronnych biurek czy praktycznych regałów muszą znaleźć się tam takie urządzenia jak ksero oraz drukarki. Lepiej postawić na ich zakup czy dzierżawę?

Zakup urządzeń biurowych – kiedy zdecydować się na takie rozwiązanie?

Zakup sprzętu do biura to dosyć duży, jednorazowy wydatek. Jednak istnieją sytuacje, kiedy inwestycja taka jest szczególnie opłacalna.

Kupienie urządzenia wielofunkcyjnego, ksero czy drukarki jest korzystne wtedy, kiedy istnieje pewność, że będzie ono potrzebne w biurze przez długie lata. Przyszli właścicieli powinni przewidzieć także to, czy wystarczą im parametry danego urządzenia przez cały czas jego eksploatacji.

Sprzęt taki po dokonaniu transakcji zakupu staje się własnością nabywcy. Dzięki temu może on nim dowolnie dysponować – w tym sprzedać. Mimo tego wiele firm decyduje się na wydzierżawienie urządzeń biurowych. Trudno się temu dziwić - skorzystanie z takiej możliwości niesie za sobą sporo korzyści.

W związku z tym, że zakupiona drukarka lub ksero stają się własnością nabywcy, to wyłącznie na nim ciąży obowiązek, aby o nie dbać, przeprowadzać niezbędne naprawy i prace konserwacyjne. Ponadto inwestycja taka może być sporym wydatkiem i poważnym obciążeniem budżetu firmy. Odpowiedzią właśnie na te problemy jest wydzierżawienie sprzętów biurowych” – wyjaśnia ekspert z firmy CBS.

Dlaczego dzierżawienie sprzętów biurowych się opłaca?

Dzierżawa sprzętów biurowych obejmuje szeroki wachlarz możliwości. Dzierżawione mogą być niszczarki, drukarki, ale także urządzenia do kserowania. Z usługi takiej mogą skorzystać ci, którzy potrzebują takiego wyposażenia na dłużej oraz organizatorzy konferencji i szkoleń.

Rozwiązanie, jakim jest dzierżawa urządzeń do biura, nie wymaga jednorazowego angażowania dużych środków finansowych. Natomiast koszty napraw i serwisowania leżą zawsze po stronie firmy udostępniającej te sprzęty.

Właściciel biura może też podpisać umowę dzierżawy tylko na taki okres, w którym drukarka czy niszczarka będzie faktycznie potrzebna do pracy. W koszt takiej usługi wliczony jest również zakup materiałów eksploatacyjnych – czyli na przykład tonerów lub tuszy.

Sprzęty takie to nowoczesne i funkcjonalne urządzenia. Ponadto można zdecydować się na dzierżawę modelu, który będzie optymalnie pasował do specyfiki pracy firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.