Artykuł sponsorowany

Zakup bazy danych jako sposób na Twój biznes

Zakup bazy danych jako sposób na Twój biznes

Zbudowanie odpowiedniej siatki kontaktów jest niezbędne w przypadku wszelkich typów działalności gospodarczej. Na samym początku może być to dosyć trudne, dlatego dobrym pomysłem okazuje się zakupienie gotowych baz danych. Na czym dokładnie polega takie rozwiązanie? Kiedy zakupienie bazy danej to doskonała opcja i jak pomaga ona w rozwoju przedsiębiorstwa?

Profilowanie klientów w bazach danych 

Każde przedsiębiorstwo ma określony cel. Z tego powodu kupując bazę danych, można wybrać nie tylko jej typ, lecz także klientów, którzy mają znaleźć się w poszczególnych rekordach. W tym przypadku istnieje opcja wskazania takich parametrów, jak wiek, zawód, płeć, wykształcenie, stan majątkowy czy miejsce zamieszkania. Niektóre firmy chcą np. dotrzeć do osób, które posiadają samochody. Inne celują we właścicieli domów jednorodzinnych, by zaproponować im montaż paneli fotowoltaicznych.

Wyróżnia się następujące rodzaje baz danych:

  • B2C (konsumencka),

  • B2B (biznesowa),

Rekordy w gotowych bazach danych można filtrować zgodnie z własnymi preferencjami. Kupując taką listę, warto wskazać swoje wymagania. W ten sposób unikniesz sytuacji, gdy Twoja oferta dotrze do osób zupełnie niezainteresowanych daną branżą. Wówczas rozwój działalności przebiegnie znacznie szybciej, szczególnie na samym początku.

Bazy dane są dostosowywane do potrzeb konkretnego przedsiębiorcy. Przed pozyskaniem listy kontaktów można więc przedstawić swoje wymagania, a firma zajmująca się tworzeniem takich zestawień dopasuje je w odpowiedni sposób.

Baza danych, czyli oferta dla osób zainteresowanych 

Bazy danych tworzone przez takie firmy, jak Target Media, pozwalają na dotarcie bezpośrednio do osób potencjalnie zainteresowanych. Dzięki temu wszelkie działania marketingowe stają się skuteczniejsze. Mowa tu zarówno o szukaniu firm do współpracy, jak i prezentowaniu oferty przyszłym klientom. Bazy danych firm są ogromnym ułatwieniem, na które decydują się przedsiębiorstwa z wielu różnych branż.

Bazy danych obejmują różne informacje kontaktowe, dlatego często są ważnym elementem całych kampanii marketingowych. Pozwalają na znacznie łatwiejsze docieranie do osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane ofertą. Dla przykładu, przedstawianie propozycji montażu paneli fotowoltaicznych osobie mieszkającej w wynajętym mieszkaniu nie ma zbyt wiele sensu. Bazy danych pozwalają na uniknięcie takich problemów, oszczędzając zarówno czas, jak i pieniądze. Są świetną opcją dla dopiero startujących przedsiębiorstw, ale spiszą się również podczas promowania nowej oferty długo istniejących firm.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.