Artykuł sponsorowany

Wszywki chorągiewki jako forma informacji handlowej

Wszywki chorągiewki jako forma informacji handlowej

Naszywki stanowiły kiedyś modny dodatek do stroju. Ten trend występował przede wszystkim wśród młodzieży, którzy za pomocą naszywek i emblematów wyrażali swoją przynależność do określonej subkultury. Naszywki najczęściej zwierały nazwę ulubionego zespołu czy krótkie hasło. Obecnie chorągiewki i emblematy stanowią element identyfikacji firmy. Zobacz, w jaki sposób je wykorzystać.

Naszywki a wizerunek firmy

Prowadząc własną działalność gospodarczą, musisz szczególnie dbać o jej komunikację z klientem. Pomocne przy tym mogą być gadżety reklamowe wręczane klientom oraz partnerom biznesowym. Naszywki mogą stanowić element takiej kampanii promocyjnej,
a dodatkowo pozwolą Twojej firmie się wyróżnić.

Wszywki chorągiewki dostępne są w tak wielu modelach, że można je dowolnie personalizować – mówi specjalista z firmy Imar. – Naszywki mogą stanowić źródło przydatnych informacji dla klientów, a także wpływać korzystnie na wizerunek firmy – dodaje. Wszywki stanowią wciąż mniej spotykany gadżet reklamowy niż tradycyjne długopisy, dlatego pozwolą wyróżnić się Twojemu przedsiębiorstwu na tle innych.

Wszywki chorągiewki w identyfikacji marki

Pracownicy stanowią główny fundament w każdej firmie. To oni reprezentują markę przed klientami oraz wpływają na procesy zachodzące w przedsiębiorstwie. Warto więc zadbać
o to, aby pracownicy podkreślali swoją przynależność do firmy oraz budowali ich profesjonalny wizerunek. Wszywki chorągiewki mogą wiec stanowić element stroju służbowego. Ze względu na możliwość pełnej personalizacji, naszywki mogą zawierać imię
i nazwisko pracownika, logo firmy lub hasło przewodnie prowadzonej kampanii reklamowej.

Jak dopasować wszywki chorągiewki do firmy?

Aby wszywki spełniły należycie swoją funkcję marketingową, muszą być odpowiednio zaprojektowane. W tym celu warto skorzystać z oferty producenta, który umożliwia dowolną personalizację wszywek chorągiewek. Podejmując decyzję o wyborze konkretnych wszywek, warto wziąć pod uwagę następujące aspekty.

  • Wielkość – wymiary wszywki powinny być adekwatne do tego, jakie informacje mają się na niej znaleźć oraz gdzie mają być umiejscowione.
  • Oprawa graficzna – wszywki muszą być zaprojektowane tak, aby przekaz informacyjny był czytelny, a jednocześnie atrakcyjny dla odbiorcy.
  • Informacje – musisz zdecydować, jakie zadanie mają spełniać wszywki. W celach reklamowych warto zdecydować się na umieszczenie na nich logo firmy lub krótkiego sloganu. Jeżeli chodzi o wartość informacyjną, mogą to być dane kontaktowe firmy, nazwisko pracownika czy inne, ważne z punktu widzenia klienta informacje.

Obecnie wszywki stanowią ciekawy gadżet, który możesz wykorzystać na wiele sposobów. Warto w nie zainwestować, aby poprawić wartość wizerunkową firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.