Wszywki chorągiewki jako forma informacji handlowej
Naszywki stanowiły kiedyś modny dodatek do stroju. Ten trend występował przede wszystkim wśród młodzieży, którzy za pomocą naszywek i emblematów wyrażali swoją przynależność do określonej subkultury. Naszywki najczęściej zwierały nazwę ulubionego zespołu czy krótkie hasło. Obecnie chorągiewki i emblematy stanowią element identyfikacji firmy. Zobacz, w jaki sposób je wykorzystać.
Naszywki a wizerunek firmy
Prowadząc własną działalność gospodarczą, musisz szczególnie dbać o jej komunikację z klientem. Pomocne przy tym mogą być gadżety reklamowe wręczane klientom oraz partnerom biznesowym. Naszywki mogą stanowić element takiej kampanii promocyjnej,
a dodatkowo pozwolą Twojej firmie się wyróżnić.
– Wszywki chorągiewki dostępne są w tak wielu modelach, że można je dowolnie personalizować – mówi specjalista z firmy Imar. – Naszywki mogą stanowić źródło przydatnych informacji dla klientów, a także wpływać korzystnie na wizerunek firmy – dodaje. Wszywki stanowią wciąż mniej spotykany gadżet reklamowy niż tradycyjne długopisy, dlatego pozwolą wyróżnić się Twojemu przedsiębiorstwu na tle innych.
Wszywki chorągiewki w identyfikacji marki
Pracownicy stanowią główny fundament w każdej firmie. To oni reprezentują markę przed klientami oraz wpływają na procesy zachodzące w przedsiębiorstwie. Warto więc zadbać
o to, aby pracownicy podkreślali swoją przynależność do firmy oraz budowali ich profesjonalny wizerunek. Wszywki chorągiewki mogą wiec stanowić element stroju służbowego. Ze względu na możliwość pełnej personalizacji, naszywki mogą zawierać imię
i nazwisko pracownika, logo firmy lub hasło przewodnie prowadzonej kampanii reklamowej.
Jak dopasować wszywki chorągiewki do firmy?
Aby wszywki spełniły należycie swoją funkcję marketingową, muszą być odpowiednio zaprojektowane. W tym celu warto skorzystać z oferty producenta, który umożliwia dowolną personalizację wszywek chorągiewek. Podejmując decyzję o wyborze konkretnych wszywek, warto wziąć pod uwagę następujące aspekty.
- Wielkość – wymiary wszywki powinny być adekwatne do tego, jakie informacje mają się na niej znaleźć oraz gdzie mają być umiejscowione.
- Oprawa graficzna – wszywki muszą być zaprojektowane tak, aby przekaz informacyjny był czytelny, a jednocześnie atrakcyjny dla odbiorcy.
- Informacje – musisz zdecydować, jakie zadanie mają spełniać wszywki. W celach reklamowych warto zdecydować się na umieszczenie na nich logo firmy lub krótkiego sloganu. Jeżeli chodzi o wartość informacyjną, mogą to być dane kontaktowe firmy, nazwisko pracownika czy inne, ważne z punktu widzenia klienta informacje.
Obecnie wszywki stanowią ciekawy gadżet, który możesz wykorzystać na wiele sposobów. Warto w nie zainwestować, aby poprawić wartość wizerunkową firmy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana