Artykuł sponsorowany

Salon samochodowy od podszewki – co warto wiedzieć przed odwiedzeniem dealera?

Salon samochodowy od podszewki – co warto wiedzieć przed odwiedzeniem dealera?

Zakup samochodu, zwłaszcza nowego bardzo często poprzedzony jest przeglądaniem motoryzacyjnych stron internetowych. To tam poszukuje się opinii o danej marce lub modelu, czy praktycznych spostrzeżeń innych użytkowników. Jednak nawet w obecnych czasach, gdy wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu odwiedzin w salonie samochodowym raczej nie da się uniknąć. Warto więc być dobrze przygotowanym do takiej wizyty. Dzięki temu można uchronić się od wielu nieporozumień oraz zaoszczędzić czas, a niekiedy i pieniądze.

Wybór odpowiedniego samochodu

Choć Polacy z przyczyn finansowych wciąż preferują zakup samochodów używanych, to jednak z roku na rok wzrasta ilość osób decydujących się na kupno nowego pojazdu. Podstawową zaletą takiego rozwiązania jest posiadanie auta wolnego od jakichkolwiek usterek, nawet tych ukrytych, co w przypadku pojazdów używanych należy do rzadkości. Wybór marki, modelu i jego wersji powinien być poprzedzony solidną analizą naszych preferencji motoryzacyjnych oraz możliwości finansowych. Planując wizytę w salonie najlepiej wybrać autoryzowanego dealera, mamy wówczas zagwarantowaną profesjonalną jakość obsługi. Dopasowanie auta do potrzeb powinno rozpocząć się od zadania sobie kilku pytań. Do jakich celów będzie samochód wykorzystywany? W przypadku rodzin z dziećmi najlepiej sprawdzą się większe kompakty lub Suvy. Natomiast dla osób bezdzietnych dobrym rozwiązaniem są małe auta miejskie. Jaki będzie przeciętny miesięczny przebieg? Liczba pokonywanych kilometrów przekłada się na zużycie paliwa i związane z tym koszty. Jeśli miesięcznie planujemy przejeżdżać kilka tysięcy kilometrów warto wybrać nieco droższe, ale oszczędniejsze auto z silnikiem wysokoprężnym. W innym przypadku ekonomiczniejsze okaże się wybranie samochodu z napędem benzynowym. Ile planujemy wydać na zakup pojazdu? Bez względu na to czy kupno samochodu sfinansujemy z oszczędności czy przy pomocy instrumentów finansowych w formie kredytu lub leasingu dobrze jest określić granicę możliwości finansowych. Dzięki temu unikniemy ryzyka wydania więcej niż zamierzaliśmy, lub nadmiernego zadłużenia.

Dodatkowe usługi oferowane w salonie samochodowym

Obecnie salony samochodowe poza sprzedażą aut oferują szeroki wachlarz innych usług związanych z motoryzacją. Jeśli zamierzamy sfinansować kupno samochodu przy pomocy kredytu wszystkie formalności możemy załatwić w salonie. Podobnie jest, gdy prowadzimy działalność gospodarczą, a samochód bierzemy w leasing. Oferty finansowe proponowane przez dealera są także często bardziej atrakcyjne niż te w banku czy firmie leasingowej. Prócz usług finansowych salony dają możliwość ubezpieczenia zakupionego samochodu od ręki. Analogicznie jak w przypadku kredytu czy leasingu koszt polisy wykupionej u dealera może być sporo niższy niż u agenta firmy ubezpieczeniowej. Warto także pamiętać, że kompleksowa obsługa w salonie samochodowym pozwoli zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale również czas jaki należałoby poświęcić na wizytę w banku czy u agenta ubezpieczeniowego.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.