Artykuł sponsorowany

Reklamy świetlne jako element krajobrazu miejskiego

Reklamy świetlne jako element krajobrazu miejskiego

Krajobraz miejski byłby pusty bez reklam miejskich. Kolorowe, neonowe, duże czy małe – billboardy reklamowe są od lat wpisane w element miejskiej architektury. Przystanki autobusowe czy elewacje budynków idealnie wręcz pasują do tego, aby ozdabiać je nośnikami czy hasłami reklamowymi. Jednym z ciekawszych rodzajów nośników reklamowych są reklamy świetlne. Przyciągają wzrok przechodniów, zatem warto rozważyć tę opcję reklamy.

Rozświetli przestrzeń publiczną

Dobrze zaprojektowana i wykonana reklama świetlna może być miejską sztuką.

Warto mieć to na uwadze przy projektowaniu swojego nośnika – jeśli postawisz na oryginalne motywy, będziesz mieć pewność, że Twoje logo czy hasło rozświetlą przestrzeń i zostaną na dłużej w pamięci odbiorców. Reklama świetlna to świetny nośnik reklamowy. Zapewnia ona doskonałą widoczność nie tylko w nocy czy nad ranem, ale i nawet podczas deszczu! Jeśli zgłasza się do nas klient, któremu zależy na wyróżnieniu się, zawsze polecamy reklamę świetlną ­– mówi pracownik agencji reklamowej LogArt, która specjalizuje się w projektowaniu i wykonywaniu systemów identyfikacji wizualnej.

Chcesz, aby Twoja firma została zauważona? Bez reklamy się nie obejdzie, dlaczego zatem nie wziąć pod uwagę klasycznego outdooru, prawda? Zwykły billboard wywieszony na elewacji to dziś za mało – jesteśmy bowiem otaczani zbyt wieloma bodźcami. Aby zainteresować potencjalnych klientów swoim produktem, trzeba ich zaskoczyć, zaciekawić. Najlepiej zadziałać na zmysły – to skuteczna i krótka droga do zainicjowania pierwszego kontaktu z Twoją marką. Reklama świetlna z pewnością Ci w tym pomoże! Nie tylko w przyjemny sposób oświetli budynki czy uliczki, ale i przykuje wzrok przechodniów. Reklamy świetlne czy neony tworzą charakterystyczny miejski klimat, znany niegdyś z amerykańskich filmów.

Wyważona i oryginalna

Warto wiedzieć o tym, że istnieją regulacje prawne dotyczące reklam wielkopowierzchniowych. Niektóre nośniki umieszczone w parkach mogą zostać uznane nawet za obiekt małej architektury – dzieje się tak w przypadku, gdy reklama spełnia użytkową funkcję. Należy mieć na uwadze fakt, że reklamy świetlne wymagają zgody na zamieszczenie. Procedura ta nie należy do skomplikowanych, jednak formalności mogą zająć sporo czasu. Rozważnie zatem jest skorzystać z oferty doświadczonej agencji reklamowej, która kompleksowo zajmie się instalacją kasetonów świetlnych. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoja reklama pojawi się w dozwolonym miejscu i że cała procedura będzie zgodna z prawem. Mimo że przepisy nie określają ładu reklamowego, co oznacza, że istnieje pełna dowolność w zakresie form, kolorów i rodzajów nośników, warto jednak zdecydować się na wyważoną i elegancką reklamę, która przyjemnie oświetli Twoje miasto i nie będzie obiektem drwin. W ten sposób podkreślisz wizerunek profesjonalnej firmy i zbudujesz pozytywne skojarzenia z marką. Stwórz zatem oryginalną, ale i elegancką reklamę, która wpasuje się w element miejskiej architektury i w subtelny sposób przyciągnie uwagę odbiorców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.