Reklamy świetlne jako element krajobrazu miejskiego
Krajobraz miejski byłby pusty bez reklam miejskich. Kolorowe, neonowe, duże czy małe – billboardy reklamowe są od lat wpisane w element miejskiej architektury. Przystanki autobusowe czy elewacje budynków idealnie wręcz pasują do tego, aby ozdabiać je nośnikami czy hasłami reklamowymi. Jednym z ciekawszych rodzajów nośników reklamowych są reklamy świetlne. Przyciągają wzrok przechodniów, zatem warto rozważyć tę opcję reklamy.
Rozświetli przestrzeń publiczną
Dobrze zaprojektowana i wykonana reklama świetlna może być miejską sztuką.
Warto mieć to na uwadze przy projektowaniu swojego nośnika – jeśli postawisz na oryginalne motywy, będziesz mieć pewność, że Twoje logo czy hasło rozświetlą przestrzeń i zostaną na dłużej w pamięci odbiorców. Reklama świetlna to świetny nośnik reklamowy. Zapewnia ona doskonałą widoczność nie tylko w nocy czy nad ranem, ale i nawet podczas deszczu! Jeśli zgłasza się do nas klient, któremu zależy na wyróżnieniu się, zawsze polecamy reklamę świetlną – mówi pracownik agencji reklamowej LogArt, która specjalizuje się w projektowaniu i wykonywaniu systemów identyfikacji wizualnej.
Chcesz, aby Twoja firma została zauważona? Bez reklamy się nie obejdzie, dlaczego zatem nie wziąć pod uwagę klasycznego outdooru, prawda? Zwykły billboard wywieszony na elewacji to dziś za mało – jesteśmy bowiem otaczani zbyt wieloma bodźcami. Aby zainteresować potencjalnych klientów swoim produktem, trzeba ich zaskoczyć, zaciekawić. Najlepiej zadziałać na zmysły – to skuteczna i krótka droga do zainicjowania pierwszego kontaktu z Twoją marką. Reklama świetlna z pewnością Ci w tym pomoże! Nie tylko w przyjemny sposób oświetli budynki czy uliczki, ale i przykuje wzrok przechodniów. Reklamy świetlne czy neony tworzą charakterystyczny miejski klimat, znany niegdyś z amerykańskich filmów.
Wyważona i oryginalna
Warto wiedzieć o tym, że istnieją regulacje prawne dotyczące reklam wielkopowierzchniowych. Niektóre nośniki umieszczone w parkach mogą zostać uznane nawet za obiekt małej architektury – dzieje się tak w przypadku, gdy reklama spełnia użytkową funkcję. Należy mieć na uwadze fakt, że reklamy świetlne wymagają zgody na zamieszczenie. Procedura ta nie należy do skomplikowanych, jednak formalności mogą zająć sporo czasu. Rozważnie zatem jest skorzystać z oferty doświadczonej agencji reklamowej, która kompleksowo zajmie się instalacją kasetonów świetlnych. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoja reklama pojawi się w dozwolonym miejscu i że cała procedura będzie zgodna z prawem. Mimo że przepisy nie określają ładu reklamowego, co oznacza, że istnieje pełna dowolność w zakresie form, kolorów i rodzajów nośników, warto jednak zdecydować się na wyważoną i elegancką reklamę, która przyjemnie oświetli Twoje miasto i nie będzie obiektem drwin. W ten sposób podkreślisz wizerunek profesjonalnej firmy i zbudujesz pozytywne skojarzenia z marką. Stwórz zatem oryginalną, ale i elegancką reklamę, która wpasuje się w element miejskiej architektury i w subtelny sposób przyciągnie uwagę odbiorców.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana