Artykuł sponsorowany

Nie tylko koszule, czyli nieformalna odzież firmowa

Nie tylko koszule, czyli nieformalna odzież firmowa

W Twoim przedsiębiorstwie pracownicy noszą formalną odzież firmową? A może nie mają jej i chcesz wyposażyć ich w uniformy z logo Twojej marki? Teoretycznie wszystko jest możliwe, jednak w praktyce okazuje się, że rozpoczęcie poszukiwań zmienia całkowicie sposób postrzegania. Okazuje się bowiem, że na rynku są dostępne różnorodne rozwiązania – nie tylko formalne – które pozwalają zadbać o estetyczny wygląd zespołu. Co wybrać?

Jaką odzież firmową wybrać?

Przed przystąpieniem do poszukiwań należy znaleźć odpowiedź na pytanie: jakie rozwiązanie potrzebuje właściciel firmy? Ustalenie potrzeb jeszcze przed przystąpieniem do realizacji znacznie ułatwia znalezienie idealnej odzieży i dopasowanie produktów do indywidualnych wymagań jednostki. Wybierając odpowiednie rozwiązania, warto zwrócić uwagę na specyfikę branży – czy wymaga ona od pracowników koszul firmowych, czy może mniej formalnych wersji jak np. koszulki polo.

Warto również zwrócić uwagę na intensywność jej eksploatacji. W przypadku odzieży przeznaczonej dla pracowników fizycznych należy postawić na wysokiej jakości rozwiązania, które z całą pewnością posłużą dłużej. Planując ilość produktów niezbędną do wyposażenia zespołu, warto wziąć pod uwagę również konieczność zainwestowania w dodatkową „drugą” lub „trzecią” sztukę. Zagwarantują one pracownikowi dostęp do czystego i schludnego uniformu, a jednocześnie zmniejszą częstotliwość prania i wydłużą żywotność.

Nieco inaczej sytuacja wygląda w przypadku pracowników biurowych. Ich odzież z pewnością posłuży przez dłuższy czas, stąd też warto zainwestować w produkty z półki premium. Estetyczne, eleganckie, a przy tym minimalistyczne elementy ubioru z pewnością zwiększą reprezentatywność każdego pracownika, a przy tym pozytywnie wpłyną na wizerunek firmy.

Wykonywać logo czy nie?

W zależności od wybranego rodzaju, odzież firmowa może po prostu zwykłym ubiorem, który nie wyróżnia się niczym na tle codziennie użytkowanych wariantów, lub eleganckim uniformem. Przedsiębiorcy, którzy pragną, by ich załoga wyróżniała się na tle konkurencji, mogą zadbać o delikatne znakowanie zakupionych produktów.

- Jednym z najczęściej wybieranych wariantów jest haft komputerowy. Można umieścić go zarówno na kołnierzyku, jak i na lewej piersi

– wyjaśnia ekspert z Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego SKOLIM TEX.

Poza haftem, dobrym pomysłem jest także zainwestowanie w emblematy. Wspomniane elementy są niezwykle ważne, gdyż uznaje się, że większość ludzi to wzrokowcy, którzy szybciej zapamiętują firmę po zobaczeniu logotypu, niż tylko po usłyszeniu jej nazwy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.