Materiały drukowane na potrzeby targów. Przykładowe rozwiązania
Ulotki, broszury, katalogi, foldery... Potencjalni klienci odwiedzający stoisko danej firmy na targach chcą uzyskać jak najwięcej informacji. Najlepiej w formie drukowanej – aby w zaciszu domu na spokojnie przeczytać i przeanalizować najważniejsze informacje. Przedstawiamy przykładowe rozwiązania materiałów drukowanych na potrzeby targów – okazuje się bowiem, że ważne jest również opakowanie!
Twoja firma prezentuje na targach swoje produkty lub usługi. Co wręczasz potencjalnemu klientowi, aby zachęcić go do odwiedzenia strony internetowej lub złożenia zamówienia? Możliwości jest wiele, dlatego aby wyróżnić się wśród konkurencji prócz standardowych rozwiązań warto zastosować również te nieszablonowe.
Wizytówki, ulotki, broszury, katalogi i foldery
Jedną z najprostszych, a zarazem najtańszych form zachęcenia klienta do kontaktu są wizytówki. Wystarczy nazwa firmy, ewentualnie krótki opis, który przybliży profil działalności. Do tego adres siedziby, numer telefonu, adres mailowy, strona internetowa lub zachęcenie do odwiedzenia w mediach społecznościowych. Nieco więcej informacji można umieścić na ulotce lub broszurze, na której znajdzie się krótki opis, a także więcej grafiki, na przykład zdjęcie, ciekawy rysunek lub kod QR przekierowujący bezpośrednio do witryny internetowej. Klient prawdopodobnie wyjdzie z targów z mnóstwem ulotek i wizytówek. Oczywiście są to materiały potrzebne i z pewnością warto mieć wystarczająco dużo wydrukowanych egzemplarzy, by starczyło dla każdego odwiedzającego.
Nieco ciekawsze (choć droższe) będą katalogi i foldery, zawierające znacznie większą ilość informacji. Estetycznie i ciekawie zaprojektowane z pewnością zwrócą na siebie uwagę. Mogą być prezentowane na miejscu, bezpośrednio przy stoisku lub wręczane najbardziej zainteresowanym klientom. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by wręczać je każdemu, jednak może to być spory koszt. Poza tym katalog lub folder raczej znajdą się w papierowej torbie, a tym samym nie będą widoczne dla innych odwiedzających. A właśnie niepozorna torba na materiały drukowane jest tutaj kluczem do sukcesu...
Papierowa torba z logo firmy
Wystawcy często przygotowują gotowe pakiety, zawierające najciekawsze i najważniejsze materiały lub gadżety reklamowe. Zazwyczaj umieszczane w papierowych torbach, na których znajduje się logo i nazwa firmy, ewentualnie inne informacje, na przykład adres strony www lub numer kontaktowy. Podobnie jak w przypadku ulotek klient odwiedzający targi dostaje ich całkiem sporo. Jak się wyróżnić? Wystarczy papierowa torba w rozmiarze XXL. Na tyle duża, by mogła pomieścić wszelkie niezbędne materiały nie tylko naszej firmy, ale również konkurencji. Duża torba jest na tyle praktyczna, że można włożyć do niej inne, mniejsze opakowania. Tym samym papierowa torba XXL staje się „chodzącą” reklamą. Wystarczy kilku klientów poruszających się po targach z dużą i widoczną torbą, aby świadomość o marce utrwaliła się w pamięci odwiedzających. Tak proste, a tak skuteczne! Duże torby lub stylowe torby papierowe w kształcie damskiej torebki shoperki znajdziemy w ofercie drukarni cyfrowej Aqrat we Wrocławiu.
Gadżety reklamowe
Co jeszcze można włożyć do torby prezentującej działalność firmy? Gadżety reklamowe. Zwłaszcza te pełniące funkcję użytkową. Może wydawać się, że zwykły długopis lub podkładka pod kubek to banał. Tymczasem przedmioty użytkowe doskonale nadają się do budowania wizerunku marki. Wspomniane już długopisy, podkładki pod kubki, smycze, kubki, a także kalendarze lub notesy będą towarzyszyły klientowi na co dzień. Dzięki takiemu prezentowi poczuje się ważny, a podczas korzystania z tych przedmiotów będzie myślał o firmie, która go nim obdarowała. Materiały drukowane możemy również umieścić w teczce lub segregatorze, który później może być wykorzystywany do przechowywania innych dokumentów. Zaskoczeniem dla odwiedzających z pewnością będą również puzzle firmowe. Wcale nie muszą być duże, by sprawić chwilę radości! Taka forma reklamy z pewnością zapadnie w pamięć na dłużej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana