Artykuł sponsorowany

Jak wykonać nadruk na torbie papierowej?

Jak wykonać nadruk na torbie papierowej?

Firmowe gadżety poligraficzne to coś, co wyróżnia daną markę na tle innych. Takie przedmioty stanowią żywą wizytówkę każdego przedsiębiorstwa, zachęcając kontrahentów do podtrzymywania trwałych relacji biznesowych. Jednym z chętniej wybieranych artykułów tego typu jest torba papierowa. Czym cechuje się ten niepozorny przedmiot i w jaki sposób można go spersonalizować?

Torba papierowa z nadrukiem – idealny element promocyjny

Torby papierowe z nadrukiem firmowym są wybierane przez różne przedsiębiorstwa, zarówno przez te mniejsze, jak i „dużych graczy” na rynku. Nie powinna dziwić popularność tych artykułów promocyjnych. To tania, a zarazem efektowna metoda na podtrzymanie pożądanego, profesjonalnego wizerunku.

Papierowe torby firmowe można wręczać potencjalnym klientom na targach branżowych, ale mogą też one posłużyć jako opakowanie nagród i prezentów przekazywanych na przykład podczas konkursów lub jubileuszy. Co ważne, papierowa torba ma też wymiar ekologiczny – można ją wykorzystywać wielokrotnie, na przykład podczas codziennych zakupów lub do przenoszenia lekkich dokumentów. Jeśli jest ona opatrzona logo i nazwą firmy, stanowi doskonały i przykuwający uwagę nośnik reklamowy.

Jak projektować torby z nadrukiem?

Za sukces przedsięwzięcia odpowiada w dużej mierze sam projekt. Musi być wyrazisty i przyciągający wzrok, ale z drugiej strony ma zawierać czytelne informacje. Najlepiej sprawdzi się duże logo z nazwą. Jest to opcja bardzo estetyczna i efektowna. Hasła lub dodatkowe linijki tekstu to rzecz drugorzędna. Lepiej zostawić wolną przestrzeń niż umieszczać zbyt dużą ilość tekstu, która może być niestety wizualnie przytłaczająca.

Pamiętaj o kształcie, jaki ma mieć torba z nadrukiem. Firmy poligraficzne oferują dziś różnorodne rozwiązania, począwszy od toreb tradycyjnych (pionowych i poziomych), aż po pięknie prezentujące się torebki na wino w formacie 140x10 cm. Trzeba uwzględnić to już na etapie tworzenia projektu graficznego. Można oczywiście zasugerować się oferowanym na miejscu wykrojnikiem – dzięki temu wybierzesz dla siebie optymalny kształt i format torby papierowej.

Wykonanie nadruku na torbie firmowej – na co zwracać uwagę?

Warto wybrać taką drukarnię, która zagwarantuje optymalną jakość i pięknie odwzorowane, wyraziste barwy. Takim usługodawcą jest na przykład warszawska drukarnia GRIST99. To niezwykle ważne, by wykonanie wydruków było jak najbardziej wierne pierwotnej wizji osoby odpowiedzialnej za projekt graficzny.

Jeśli chodzi o wybór materiału i detali, to powinieneś skłonić się ku solidnym tworzywom, które będą mocnym i wytrzymałym nośnikiem. Byłoby niewskazane, gdyby już po wyjściu z sali konferencyjnej torba klienta się rozerwała. Zaważyłoby to na wizerunku marki.

Liczy się także dostępna gama kolorystyczna sznurków. W dobrych przedsiębiorstwach poligraficznych oferuje się co najmniej około 10 różnych barw do wyboru. W ten sposób można dopasować detale do dominujących w danym projekcie odcieni.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.