Impreza firmowa nad morzem. Jak znaleźć dobre lokum?
Spotkania towarzyskie osób pracujących w danej firmie, to bardzo ważny element funkcjonowania przedsiębiorstw. Jednym ze sposobów na integracje i poznanie pracowników może być impreza firmowa. Aby była udana, należy wybrać odpowiednie miejsce. Doskonałą lokalizacją na organizację imprezy firmowej jest hotel nad morzem. Jednak jak znaleźć dobre lokum i na co zwrócić uwagę podczas jego poszukiwań?
Lokalizacja hotelu
Niewątpliwie hotel nad morzem to doskonałe miejsce do zorganizowania imprezy firmowej. Pod pojęciem imprezy firmowej możemy rozumieć zarówno wyjazdy integracyjne, jak i konferencje oraz szkolenia. Z tego względu hotel będzie idealnym miejscem, które sprawdzi się zarówno podczas formalnych imprez, jak i tych mniej oficjalnych spotkań.
Jak mówią specjaliści z hotelu Biancas: Ważną kwestią jest lokalizacja hotelu. Warto wybierać te hotele, do których wszyscy uczestnicy imprezy firmowej z łatwością trafią i nie będą narażeni na dodatkowe koszty, związane z dojazdem.
Oprócz łatwego dojazdu ważną kwestią jest również samo położenie hotelu. Jeżeli zdecydowaliśmy się na imprezę firmową nad morzem, to warto, aby hotel faktycznie znajdował się w niedalekiej odległości od morza. Będzie to z pewnością dodatkowa atrakcja dla uczestników imprezy. Co więcej, warto zwrócić uwagę na otoczenie hotelu, w którym powinno się znajdować miejsce na grilla, ognisko lub inne udogodnienia, jak korty tenisowe i boisko.
Odpowiednia infrastruktura
Kolejną istotną kwestią podczas wyboru hotelu nad morzem jest jego wyposażenie w udogodnienia. Zwróćmy uwagę na ilość pokoi i miejsc noclegowych w stosunku do liczby uczestników imprezy firmowej. Pamiętajmy, że nie tylko liczba pokoi, ale również rodzaj łóżek, w które są wyposażone to bardzo ważna kwestia. Należy mieć na uwadze, żeby zapewnić każdemu uczestnikowi osobne łóżko. Poza kwestią noclegu ważne jest również, czy w hotelu znajduje się restauracja. Będzie to dogodne rozwiązanie, dzięki któremu zapewnimy pełne wyżywienie uczestnikom imprezy firmowej podczas całego pobytu.
Dodatkowo sprawdźmy, czy hotel posiada salę konferencyjną, gdzie będzie można zorganizować szkolenia i zajęcia integracyjne dla pracowników. Jeżeli impreza firmowa ma charakter szkoleniowy należy sprawdzić, czy sala konferencyjna w hotelu ma rzutnik, odpowiednie nagłośnienie oraz wystarczającą ilość miejsc siedzących. Natomiast jeżeli organizujemy wigilię firmową musimy sprawdzić wielkość sali restauracyjnej, tak aby wszyscy zaproszeni pracownicy czuli się komfortowo.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana