Artykuł sponsorowany

Charakterystyka najlepszej drukarki do biura

Charakterystyka najlepszej drukarki do biura

Drukarka to jedno z podstawowych urządzeń elektronicznych jakie znaleźć powinny się w każdym biurze. Istnieją różne rodzaje drukarek, dlatego podjęcie decyzji o wyborze konkretnego sprzętu może być twardym orzechem do zgryzienia. Sprawdźcie czym powinna charakteryzować się idealna biurowa drukarka.

Rodzaje drukarek

Kupując drukarkę do biura należy w pierwszej kolejności zastanowić się nad własnymi potrzebami i preferencjami, ponieważ poszczególne rodzaje tych urządzeń różnią się funkcjami i parametrami. I tak, wybierać można spośród drukarek:
  • atramentowych – tego typu drukarki sprawdzą się w małych biurach, ponieważ ich ceny są stosunkowo niskie, pracują dość cicho i drukują w całkiem niezłej jakości. Z drugiej strony, pracują wolno, a koszt wydruku w czerni i bieli jest dość wysoki, w porównaniu do innych rodzajów drukarek,
  • laserowych – idealne do większych firm, oferują lepszą jakość wydruku i szybsze działanie, jednak są dość głośne, a ich ceny znacznie przewyższają drukarki atramentowe. Ponadto, tego typu drukarki charakteryzują się dużymi gabarytami, dlatego konieczne jest wygospodarowanie na nie odpowiedniej ilości miejsca,
  • igłowych – specjalistyczne urządzenia, wykorzystywane głównie do wydruku potwierdzeń, wykresów i faktur, pozwalają na drukowanie kilku kopii w tym samym czasie, są też dość tanie w eksploatacji; ich wadą jest niska jakość wydruku i głośna praca.

Czym się kierować

- Szukając idealnej drukarki do swojego biura, warto zdecydować się na taką, która w pełni będzie odpowiadać naszym potrzebom. Warto więc zwrócić uwagę nie tylko na jej cenę i parametry, ale także funkcje, takie jak np. możliwość skanowania lub kserowania, obie bardzo przydatne w każdym biurze – radzi nasz rozmówca reprezentujący firmę ZiZaKo.
Przy wyborze drukarki najlepiej kierować się:
  • rozmiarem wydruku – zazwyczaj drukarki drukują dokumenty w formacie A4, te bardziej zaawansowane mogą drukować też w innych formatach, dlatego tę opcję warto dostosować do własnych potrzeb,
  • kosztem eksploatacji – warto przed zakupem sprawdzić ceny tonerów oraz ilość stron, jaką można wydrukować przy ich użyciu,
  • szybkością wydruku – jest to istotne szczególnie w przypadku drukowania dużej ilości stron na raz,
  • maksymalnym obciążeniem – parametr ten określa ile stron miesięcznie można wydrukować za pomocą urządzenia, dlatego koniecznie należy zapoznać się z informacją na ten temat zamieszczoną przez producenta.
Biorąc pod uwagę wszystkie wymienione wyżej kryteria, z pewnością każdy znajdzie sprzęt idealnie dopasowany do własnych preferencji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.