Personalizowane serwetki i nakrycia do stołów

Coraz częściej firmy sięgają po tak zwane personalizowane gadżety: od personalizowanych opakowań cukierków, którymi częstujemy klientów, przez długopisy na nakryciach stołów kończąc. Wszystko to ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki, utrwalanie logo w pamięci klientów, ale także nadanie nieco bardziej indywidualnego charakteru – bo inaczej patrzymy na przedmiot przygotowany specjalnie dla danej firmy, a inaczej na taki, który można kupić w każdym sklepie.

Personalizowane serwetki

W restauracjach i hotelach możemy spotkać się z personalizowanymi elementami nakrycia stołu. Personalizowane serwetki przypominają klientowi, że jest w liczącym się miejscu, którego zarządca zadał sobie trud, aby zamówić specjalne serwetki z nadrukiem. Dodatkowo, jest to świetna reklama, zwłaszcza, gdy klient zabierze taki personalizowany przedmiot poza teren firmy – wówczas jeden rzut oka wystarczy, aby przypomnieć sobie miło spędzony czas w restauracji lub udany urlop w hotelu. A miłe wspomnienia stanowią doskonałą rekomendację.

Nakrycia stołu

Aby być odebranym jeszcze lepiej, warto zainwestować w eleganckie, ale praktyczne nakrycia stołów takie, jak obrusy, podkładki czy pochewki na sztućce. Kompletowanie samodzielne większego kompletu (zwłaszcza na potrzeby hotelu czy rozbudowanej restauracji) może okazać się kłopotliwe, dlatego najlepiej zamówić wszystko, czego potrzeba w sklepie zaopatrującym firmy w takie rzeczy, np. Firma MADO.

Jak wybrać?

Wybierając obrus czy serwetki, postawmy przede wszystkim na ich użyteczność. Wiadomo, że w restauracji zachodzi konieczność częstych zmian nakrycia stołu, gdyż ewentualne plamy mogłyby odstraszyć potencjalnych gości. Zamiast inwestować w pralnię, możemy sięgnąć po obrusy papierowe, które prezentują się równie dobrze, co tradycyjne, ale zaplamione po prostu wymieniamy.

śr. ocena 5 / głosów 1