Artykuł sponsorowany

Zabezpieczenie towaru w transporcie – pudła kartonowe

Zabezpieczenie towaru w transporcie – pudła kartonowe

Wysyłany towar bardzo często musi pokonać bardzo długą drogę, zanim dostarczy się go do odbiorcy. Niekiedy podlega kilkakrotnemu przeładunkowi, jest rozładowywany i załadowywany na ciężarówki, wożony wózkami widłowymi, czy przemieszczany na taśmie sortowniczej. Nic więc dziwnego, że tak ważne jest zabezpieczenie towaru m.in. przez właściwy dobór pudeł kartonowych i prawidłowe pakowanie.

Rola pudła kartonowego w transporcie

Pakowanie i przygotowanie towaru do wysyłki jest jednym z ogniw procesu sprzedaży i dystrybucji. To od prawidłowego zabezpieczenia towaru zależy czy klient otrzyma produkt w niezmienionej formie i będzie zadowolony z dostawy. Opakowanie ma chronić przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu, a także ułatwiać jej przenoszenie i przechowywanie. Drobne elementy dużo prościej przetransportować, jeśli są połączone w większą całość.
Zazwyczaj rodzaj opakowania jest ściśle związany z prowadzoną działalnością gospodarczą. Inne potrzeby będzie miała branża spożywcza a jeszcze inne branża farmaceutyczna czy przemysłowa – dowiadujemy się w Wytwórni Opakowań Kartonowych z Wolsztyna.
Najbardziej jednak popularnym rozwiązaniem jest zastosowanie pudeł kartonowych w procesie pakowania. Wynika to z faktu, iż karton posiada znacznie wiele zalet w porównaniu z innymi rodzajami opakowań.

Zalety pudeł kartonowych

Główną zaletą opakowań kartonowych jest ich uniwersalność. Pudła kartonowe różnią się między sobą wielkością, możemy zapakować w nie niemal wszystko, począwszy od szklanego wazonu po duże elementy metalowe. Nie ogranicza nas kształt czy gabaryt przewożonego towaru. Wbrew pozorom pudła kartonowe są dość wytrzymałe. Nie tak łatwo ulegają zniszczenia w odróżnieniu od na przykład opakowań szklanych. Mogą być wykorzystane kilkakrotnie, jeśli podczas rozpakowywania nie zostały uszkodzone. Dodatkowo tektura nie przewodzi ciepła. W przypadku, gdy istnieje konieczność dodatkowego zabezpieczenia przesyłki, a samo opakowanie tekturowe może być niewystarczające, może ono być uzupełnione o inne elementy tj. folie bąbelkowe czy worki napełniane powietrzem. Nie bez znaczenia jest również cena opakowań tekturowych. Kartony są dość tanie, przez co dostępniejsze dla przeciętnego przedsiębiorcy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.