Artykuł sponsorowany

HYT czy HYTERA, czyli wybór między radiem analogowym a cyfrowym

HYT czy HYTERA, czyli wybór między radiem analogowym a cyfrowym

Firma Hytera zajmuje się m.in. produkcją profesjonalnych radiotelefonów, które są wykorzystywane zarówno przez pracowników firm, hurtowni i gospodarstw rolnych, jak i służb policyjnych, wojskowych, specjalnych oraz ratunkowych. Swoją działalność rozpoczęła w 1993 roku i w dziedzinie dostawcy profesjonalnego sprzętu i rozwiązań radiokomunikacyjnych jest obecnie numerem 1 w Chinach oraz numerem 2 na świecie. Przyjrzyjmy się jej dwóm sztandarowym produktom – radiotelefonom analogowym oraz cyfrowym.

HYT – radiotelefony analogowe

Działania Hytery skupiają się na opracowywaniu, produkowaniu i wprowadzaniu na rynek produktów zarówno w technologii cyfrowej (HYTERA), jak i analogowej – pod nazwą HYT. Produkty z tej serii to profesjonalne radiotelefony charakteryzujące się solidnością i niezawodnością. Umożliwiają one prace w bardzo trudnych warunkach środowiskowych, również w miejscach o dużej wilgotności i zapyleniu. Radiotelefony HYT przeznaczone są do zastosowań w takich branżach, jak: gastronomia, handel, hotelarstwo, geodezja oraz przez służby medyczne, obrony cywilnej, agencje ochrony lub osoby prywatne. Dzięki temu, że nie mają wyświetlacza LCD są odporne na upadki oraz uderzenia. Posiadają za to m.in. pojemne litowo-jonowe akumulatory, licznik przekroczenia czasu, a także funkcję skanowania kanałów. Poza tym boczne złącze akcesoryjne pozwala na podłączenie szerokiej gamy akcesoriów, w tym słuchawek, mikrofonogłośników oraz ładowarki.

HYTERA – radiotelefony cyfrowe

Radiotelefony z serii HYTERA to cyfrowe urządzenia zaprojektowane zgodnie ze standardem łączności radiowej Digital Mobile Radio (DMR). System ten jest tak skonstruowany, że umożliwia on prostą i niedrogą migrację łączności analogowej do łączności cyfrowej. Radiotelefony w tym standardzie posiadają kilka unikalnych zalet. DMR wspiera bowiem wiele metod tłumienia szumów, zapewniając tym samym lepszą jakość rozmowy w porównaniu do rozwiązań analogowych.
Urządzenia cyfrowe są w stanie wykryć 16 radiowych kanałów analogowych i cyfrowych, a ponadto ich używanie nie wymaga licencji przy jednoczesnym nie rezygnowaniu z właściwości profesjonalnych radiotelefonów – podkreśla ekspert z firmy AZSTUDIO, która od prawie 20 lat jest dostawcą urządzeń łączności radiowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.