Przeprowadzka firmy krok po kroku
Firma rozwija się, zatrudnia nowych pracowników i okazuje się, że dotychczasowe biuro ma powierzchnię mniejszą, niż potrzeby i przepisy pozwalają. Nadchodzi czas na przeprowadzkę do nowej siedziby. Jest to poważne wyzwanie logistyczne i wymaga starannego planowania. Jak przenieść firmę pod nowy adres bez stresu i przestoju w interesach?
Przeprowadzka w firmie czy to dużej, czy małej, to cały proces, który warto dobrze zaplanować. Tak poważne wyzwanie logistyczne warto zlecić firmie, która świadczy tego rodzaju usługi profesjonalnie.Wybór odpowiedniej firmy przeprowadzkowej, której jakość usług potwierdzają opinie zadowolonych klientów jest gwarancją, że cały nasz dobytek dotrze na miejsce w oznaczonym czasie, a bieżąca działalność firmy nie będzie zakłócona – mówi specjalista z firmy Auto-transport z Gdańska.
Przeprowadzka firmy: od czego zacząć?
Podstawową zasadą dotyczącą przeprowadzki do nowej siedziby jest to, że im większa firma, tym wcześniej należy rozpocząć planowanie. Oto przykładowy plan bezpiecznej przeprowadzki:- wybór odpowiedniej firmy przeprowadzkowej. Zakres usług firm oferujących pomoc przy przeprowadzkach różni się od siebie czy to zasięgiem (np. tylko na obszarze konkretnego miasta) czy usługami dodatkowymi takimi jak: własne materiały do pakowania i usługę spakowania rzeczy, demontaż i montaż mebli biurowych, a także przewóz przedmiotów wielkogabarytowych
- ustalenie harmonogramu przeprowadzki – konieczne jest staranne zaplanowanie przenosin, by nie zapomnieć o tak ważnych szczegółach, jak działające w nowym miejscu telefony, Internet (lub serwery, jeśli firma takie posiada),
- wybór odpowiedniego terminu przeprowadzki – jest ważny, by praca w biurze przebiegała bez przestojów Dobrym wyborem jest piątkowe popołudnie lub sobota. Sprawnie przeprowadzone przeniesienie firmy pod nowy adres w weekend pozwoli pracownikom zacząć prace w poniedziałek rano bez zakłóceń,
- inwentaryzacja mienia.
O czym pamiętać podczas przeprowadzki biura?
Przenosiny firmy do nowej siedziby są doskonałą okazją, by przejrzeć papiery (koperty z nadrukowanym starym adresem), magazyny branżowe oraz stary wysłużony sprzęt biurowy małego i większego formatu. Często nawet w firmie gromadzi się dużo rzeczy niepotrzebnych, a przewożenie ich zwiększy koszt przeprowadzki. Istotna kwestią jest też aktualizacja danych kontaktowych na stronie internetowej firmy, w wizytówce Google czy na Facebooku, jeśli firma posiada profil w mediach społecznościowych. Na koniec warto zauważyć, że każdej firmie zależy, by po przenosinach pracownicy sprawnie i szybko powrócili do pracy, by to zapewnić warto cześć rzeczy zabrać ze sobą, np. dokumenty dotyczące spraw w toku.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana