Artykuł sponsorowany

Po co specjalistom angielski?

Po co specjalistom angielski?

We współczesnym świecie język angielski zyskał status języka uniwersalnego. Jego znajomość jest niezbędna bez względu na to, w jakiej dziedzinie pracujemy. Coraz częściej okazuje się, że komunikatywny angielski to za mało. Sytuację taką obserwujemy szczególnie w świecie biznesu, w którym wymagana jest znajomość specjalistycznych odmian języka.

Umiejętność posługiwania się językiem angielskim jest bardzo dużym ułatwieniem w poruszaniu się w rzeczywistości, która na naszych oczach transformowała w globalną wioskę. Pozwala ona nie tylko znacznie szybciej zyskiwać informacje o najnowszych odkryciach i osiągnięciach z każdej dziedziny wiedzy, ale przede wszystkim nawiązywać współpracę z ludźmi i instytucjami na całym świecie.

„Szkolny” angielski to za mało

Większość z nas podstawy angielskiego wyniosła już ze szkoły, jest to obecnie najczęściej wykładany język obcy. Jednak płynne posługiwanie się nim wymaga ciągłego ćwiczenia i pielęgnowania jego znajomości. Firmy i instytucje mogą obecnie korzystać nie tylko ze zwykłych kursów językowych, ale także specjalnych zajęć, rozwijających kompetencje językowe w ściśle wyprofilowanych obszarach, związanych ze specyfiką wykonywanego zawodu. Mając świadomość jak ważne jest sprawne posługiwanie się językiem obcym w biznesie, przygotowaliśmy kursy specjalistyczne prowadzone właśnie w tym języku.

Dynamic Presentations – pokaż się z najlepszej strony

Szkolenie Dynamic Presentations mocno angażuje wszystkich kursantów poprzez ćwiczenie rozmaitych sytuacji związanych z prezentacjami w biznesie oraz wzbogacając zasób leksykalny uczestników o charakterystyczne zwroty oraz słownictwo.

Perfecting Business Communication Skills – angielski w mailu i przez telefon

Dużą rolę w dzisiejszym biznesie odgrywa komunikacja niebezpośrednia. Szkolenie Perfecting Business Communication Skills pozwala poszerzyć umiejętności w zakresie poprawnego i efektywnego tworzenia korespondencji biznesowej w języku angielskim, ale także prowadzenia rozmów telefonicznych z zagranicznymi kontrahentami.

International Negotiations – forsowanie twoich warunków współpracy

Sukces w biznesie wymaga wielkich zdolności dyplomatycznych oraz negocjacyjnych. Negocjowanie warunków współpracy, umów i transakcji, jest chyba najtrudniejszym obszarem komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej. Sam proces prowadzenia negocjacji stwarza też najwięcej możliwości do potknięcia. Dlatego nie warto zdawać się na los i do negocjacji przygotować się nie tylko merytorycznie, ale także taktycznie. Jeżeli staniemy przed koniecznością prowadzenia negocjacji w języku angielskim, pewność wynikająca ze sprawności językowej będzie miała kluczowe znaczenie, a szkolenia Internalional Negotiations są doskonałą okazją do zdobycia tej pewności. Wyżej wymieniliśmy tylko kilka przykładowych kursów Ośrodka Szkoleń i Informacji Effect, które pozwalają na płynne i swobodne poruszanie się w międzynarodowym środowisku biznesowym. Zapraszamy do zapoznania się z pełną listą szkoleń prowadzonych w języku angielskim.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.