Artykuł sponsorowany

Kurs języka rosyjskiego – na co zwrócić uwagę wybierając szkołę?

Kurs języka rosyjskiego – na co zwrócić uwagę wybierając szkołę?

Znajomość języków obcych to obecnie jedna z najważniejszych kompetencji w życiu zawodowym, wymagana zarówno na stanowiskach specjalistycznych, jak i kierowniczych. Mimo, że kwestia ta wydaje się oczywista, system edukacji nie daje dzieciom i młodzieży możliwości opanowania języków obcych w stopniu umożliwiającym przynajmniej płynną komunikację na podstawowymi poziomie.

Przyczyny tego stanu rzeczy są dwie: niedostateczna ilość godzin lekcyjnych oraz brak możliwości nauki dowolnych języków. Język angielski od lat nauczany jest najpowszechniej, choć w ostatnim czasie na rynku pracy coraz bardziej doceniani są specjaliści posługujący się innymi językami, na przykład rosyjskim. Alternatywą do państwowego systemu nauczania są szkoły prywatne – oto kilka kwestii, na które warto zwrócić uwagę przy ich wyborze.

Doświadczenie i renoma

Staż szkoły na rynku oraz posiadane przez nią rekomendacje mogą nam bardzo wiele powiedzieć o jakości oferowanych przez nią kursów. Dlatego zanim zdecydujemy się na jedną z nich, warto sprawdzić od jak dawna prowadzi ona swoją działalność i czy jest polecana przez klientów, np. przez duże firmy, organizujące szkolenia pracownicze.

Kadra nauczycielska

Efekty nauki języka obcego zależą w dużej mierze od zastosowanych metod pedagogicznych. Dlatego przed podjęciem nauki w szkole językowej powinniśmy upewnić się, że pracujący w niej pedagodzy nie tylko perfekcyjnie znają obcy język, ale również posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje do nauczania go. Dobrym przykładem profesjonalnej kadry są wykładowcy zatrudnieni w Centrum Nauczania Języka Rosyjskiego w Warszawie – każdy z nich dwa roku do roku uczestniczy w seminariach, które prowadzone są przez profesorów renomowanych moskiewskich uczelni, specjalizujących się w nauczaniu języka rosyjskiego jako języka obcego. Celem tych seminariów jest podnoszenie kwalifikacji pedagogicznych.

Oferta edukacyjna

Każda szkoła językowa powinna posiadać zróżnicowaną ofertę kursów, odpowiadającą indywidualnym potrzebom każdego klienta. Im większy wybór kursów, tym większa szansa, że ukończymy jeden z nich z pozytywnym skutkiem. Warto zwracać uwagę, czy szkoła poza kursami z podziałem na poziom zaawansowania i wiek uczniów posiada w swojej ofercie kursy specjalistyczne (skierowane do osób, które ze względu na specyfikę swej branży muszą poznać charakterystyczne słownictwo i terminologię), kursy grupowe i indywidualne, oraz czy możemy z jej pomocą przygotować się do egzaminów państwowych na certyfikaty językowe. Szkolenia przygotowujące do egzaminów na certyfikat TORFL, niezbędnego m.in. do podjęcia nauki na rosyjskich uczelniach oferuje swoim klientom wspomniane wcześniej Centrum Nauczania Języka Rosyjskiego.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.