Artykuł sponsorowany

Jak wyglądają szkolenia językowe dla firm?

Jak wyglądają szkolenia językowe dla firm?

Znajomość języków obcych, zwłaszcza angielskiego, jest bardzo ważna w dzisiejszych czasach. Coraz częściej kontaktujemy się z ludźmi z całego świata, dlatego trzeba zadbać o sprawną i płynną komunikację. Na szkolenia językowe coraz częściej decydują się firmy, które chcą zapewnić edukację w tej dziedzinie swoim pracownikom. Jak wyglądają takie kursy?

Kursy językowe w firmach

Najpopularniejszym językiem obcym jest angielski, jednak czasem warto uczyć się również innych języków. Wiedza pracowników w tej dziedzinie może bardzo usprawnić działanie firmy. Przede wszystkim otwiera ona drzwi prowadzące do współpracy międzynarodowej. Przedsiębiorstwo może znacznie poszerzyć zakres swojej działalności, jeśli wyjdzie poza granicę państwa, w którym ma siedzibę.

Oprócz angielskiego popularne są również takie języki jak niemiecki, francuski, rosyjski, włoski, hiszpański i czeski.  Poza nauczanymi językami szkoła ustala z firmą również miejsce zajęć i wielkość grupy.  To m.in. od tych czynników zależy cena szkolenia.

Elementy kursu językowego dla firm

Zakres kursu językowego powinien być dopasowany do zapotrzebowania danej firmy. Warto wziąć pod uwagę stopień zaawansowania pracowników. Szkolenia mogą mieć charakter ogólny albo specjalistyczny. Przykładowo szkoła językowa POLIGLOTA oferuje takie kursy specjalistyczne jak:

  • Business English - angielski w biznesie
  • English for Law - angielski dla prawników
  • Medical English - angielski medyczny
  • Commercial Correspondence - korespondencja handlowa
  • Tourism and Catering - turystyka i gastronomia
  • Engineering - inżynieria
  • Information Technology - technologia informacyjna

Często szkoły językowe przygotowują pracowników do konkretnego egzaminu. Dodatkowo oferują również końcową ocenę kompetencji językowych pracowników.

Czy warto przeprowadzać szkolenia językowe w firmach?

Edukacja jest bardzo ważna, bo pomaga się rozwijać. Obecnie zwłaszcza znajomość języków jest niezwykle istotna. Zorganizowanie szkolenia w firmie da większą gwarancję na zapewnienie kwalifikacji pracowników. Zwłaszcza jeśli przejdą oni test końcowy, będzie można łatwo ocenić ich stopień znajomości języka. To otworzy przed firmą całkiem nowe możliwości. Ale ogromną zaletą jest też to, że znajomość języków przyda się pracownikom również w ich prywatnym życiu. Większość z nich na pewno doceni to, że będą mieli możliwość uczyć się w miejscu pracy, zamiast szukać kursu językowego samodzielnie. Poza tym, szkolenie w grupie znajomych może być przyjemniejsze, niż nauka wśród całkiem obcych ludzi. Komfort jest bowiem ważnym czynnikiem podczas przyswajania wiedzy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.