Hotel jako miejsce organizacji szkoleń i konferencji

Organizacja szkoleń i konferencji jest skomplikowanym zadaniem logistycznym. Wymaga doświadczenia, umiejętności podejmowania trudnych decyzji, sprawdzonych pracowników i dbałości o każdy szczegół planowanego wydarzenia. Jednym z ważnych etapów tego przedsięwzięcia jest znalezienie dogodnego miejsca. Dlaczego? Przedstawimy najważniejsze korzyści z wyboru takiego rozwiązania.

Doskonała lokalizacja obiektu

Przede wszystkim hotele dają możliwość organizacji szkoleń i konferencji w doskonałej lokalizacji, umożliwiającej szybki i dogodny dojazd, zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego. Zazwyczaj zapewniają też parking dla zmotoryzowanych gości i mogą poszczycić się przyjemną okolica, gwarantującą odpoczynek po serii wykładów, prelekcji i spotkań.
Hotelem, który daje atmosferę prywatności, a jednocześnie pozwala na łatwy dojazd ze Szczecina i okolic, jest hotel Vulcan. To zespół budynków, składający się z hotelu, restauracji, sali konferencyjno-bankietowej oraz ośrodka szkolącego pracowników branży Offshore i Wind. W najwyższej klasy centrum można szkolić m.in. pracowników zatrudnionych przy budowie oraz obsłudze morskich elektrowni wiatrowych czy w przemyśle wydobywczym ropy naftowej.

Dobrze wyposażone sale konferencyjne i szkoleniowe

Drugim powodem, dla którego warto wybrać hotel na miejsce organizacji szkoleń i konferencji, są dobrze wyposażone sale wykładowe. Powinny pomieścić co najmniej kilkadziesiąt osób i dawać możliwość dzielenia przestrzeni, jeżeli szkolenia odbywają się w mniejszej grupie. Nieodzowna jest również klimatyzacja, a ponadto sala musi zapewniać:
  • dostęp do bezprzewodowego internetu,
  • wysokiej jakości sprzęt konferencyjny, w tym projektor multimedialny, system nagłaśniający, flipchart, odtwarzacz DVD,
  • skaner, drukarkę i ksero.

Wygodne noclegi dla uczestników konferencji

Warto również zaznaczyć, że hotele poza salami do organizacji spotkań i wykładów gwarantują także komfortowe miejsca noclegowe. To istotne zwłaszcza dla osób przyjeżdżających z drugiego końca Polski czy spoza granic naszego kraju. Można im zapewnić pokój w tym samym obiekcie, co organizowane wydarzenie. Również goście, którzy mieszkają bliżej, mogą skorzystać z noclegu i nie martwić się codziennymi powrotami do domu, często o późnych godzinach.

Zaplecze restauracyjne gwarantujące smaczne posiłki 

Istotnym aspektem przemawiającym za organizacją szkoleń i konferencji w hotelu jest również zaplecze restauracyjne. W hotelu nie trzeba martwić się o catering z zewnątrz. Goście uczestniczący w konferencji mają zapewnioną przerwę kawową i obiadową, również kolacje i śniadania, jeżeli szkolenie trwa dłużej niż jeden dzień.
To najważniejsze zalety organizacji szkolenia w hotelu. Warto mieć je na uwadze!
śr. ocena 5 / głosów 5