Artykuł sponsorowany

Gabinet weterynaryjny na Facebooku i Instagramie - najnowsze trendy

Gabinet weterynaryjny na Facebooku i Instagramie - najnowsze trendy

Masz gabinet weterynaryjny? Strona internetowa to dzisiaj za mało. Teraz trzeba też być na Facebooku i Instagramie. Tylko jak zapewnić ruch na kontach? Przybywamy z pomocą ze wskazówkami, jak rozruszać konta w social media i zapewnić sobie darmową reklamę. Zastosuj się do tych rad, a będziesz miał dużo komentarzy, polubień, udostępnień… i klientów!

Gabinet weterynaryjny na Instagramie

Zastanawiasz się nad dodaniem kolejnego kanału social media do swojej marketingowej maszyny? Jeśli rozważasz Instagram, to nie musisz się dłużej zastanawiać! Gigant pokonał Twittera w ilości użytkowników i rośnie dalej w szybkim tempie. Jako medium wizualne jest świetnym wyborem dla miejsca pełnego słodkich zwierzątek – jak Twój gabinet weterynaryjny. Jeśli właśnie założyłeś konto na Instagramie, pamiętaj o tym:
  • zawsze umieszczaj link do strony swojej praktyki na Instagramie. Głównym celem kanałów social media jest sprowadzenie ruchu do Twojego gabinetu. Musisz się upewnić, że osoby oglądające Twój profil dowiedzą się wszystkiego o Twojej lecznicy;
  • analogicznie, umieść link do swojego konta na Instagramie na stronie gabinetu. Pozwoli to Twoim klientom na poznanie bardziej prywatnej i zrelaksowanej wersji Ciebie.
  • używaj hashtagów! Na Instagramie hashtagi są najlepszą metodą na znalezienie interesujących nas zdjęć. Niech każdy zwierzęcy pacjent ma swój zestaw hashtagów, dodaj też lokalne hashtagi. Reguła kciuka nakazuje dać po 2-5 hashtagów na każdy instagramowy post.

Gabinet weterynaryjny na Facebooku

O najnowsze trendy na facebookowym koncie gabinetu weterynaryjnego zapytaliśmy eksperta z Medycznego Sklepu Online kupdogabinetu.pl:
Facebook to idealne miejsce, aby pokazać właścicielom zwierząt, ile energii i czasu wkładamy w bycie jak najlepszą placówką weterynaryjną. Relacje ze szkoleń, zdjęcia nowych sprzętów czy załogi pomaga zaprzyjaźnić się z gabinetem na długo przed pierwszą wizytą. Oczywiście Facebook to też miejsce na gry i zabawy, które dają dużo polubień i udostępnień, popularyzując nasz gabinet.
Jakie mogą to być gry i zabawy?
  • „zgadnij rasę zwierzęcia” – zamieść parę zdjęć jednego ze swoich pacjentów, napisz, jak się nazywa, ile ma lat i zadaj pytanie – jaka to rasa? Pod postem z pewnością pojawi się mnóstwo komentarzy, szczególnie jeśli to mieszaniec czy kundelek, ale rasowe psy czy koty też potrafią sprawić kłopot. Dla rozruszania niekomentujących obserwatorów możesz wyznaczyć drobną nagrodę dla pierwszej dobrej odpowiedzi, np. smakołyk dla zwierzaka;
  • „zaadoptuj mnie” – jako lecznica na pewno masz kontakt z wieloma milusińskimi z domów tymczasowych czy schronisk. Zamieść zdjęcie zwierzęcia do adopcji z rozczulającym podpisem, a w zamian otrzymasz dużo udostępnień i polubień. A co najważniejsze, zwierzę znajdzie nowy dom.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.