Artykuł sponsorowany

Oursourcing usług spedycyjnych jako wsparcie dla przedsiębiorstw

Oursourcing usług spedycyjnych jako wsparcie dla przedsiębiorstw

Każde prężne przedsiębiorstwo, które dąży do maksymalizacji wydajności i zwiększania swoich zysków przez ograniczanie kosztów działalności, musi koniecznie zmienić strategię zarządzania. Jednym ze skutecznych sposobów optymalizacji kosztów jest decyzja o outsourcingu usług spedycyjnych.

Outsourcing związany jest z przekazaniem wybranych funkcji, nie będących działalnością podstawową, firmie zewnętrznej, wyspecjalizowanej w ich wykonywaniu. W przypadku outsourcingu usług spedycyjnych zewnętrzna firma transportowa może zapewnić zarówno sprawną organizację przewozu, jak i sporządzić odpowiednią dokumentację i przygotować umowy do przewozu ładunków. Wszystko to automatycznie zmniejsza koszty przedsiębiorstwa i zaangażowanie jego pracowników nawet o 10-15% w porównaniu z wykorzystaniem własnego taboru.

Zalety outsorcingu usług spedycyjnych

 Korzyści i ułatwienia outsourcingu usług spedycyjnych to między innymi:
  • zapewnienie optymalnego łańcucha dostaw z przestrzeganiem terminów czasowych,
  • znaczne ograniczenie kosztów zatrudnienia i uniezależnienia od dyspozycyjności pracowników etatowych własnej firmy,
  • wyłączna koncentracja na celach strategicznych przedsiębiorstwa i skupienie się na jego dalszym rozwoju,
  • obniżenie kosztów inwestycyjnych,
  • wyższa jakość usług przedsiębiorstwa, dzięki przerzuceniu obowiązków niezwiązanych z jego główną działalnością na wyspecjalizowaną firmę outsourcingową,

Jak wybrać dobrą firmę spedycyjną?

Jak wyjaśnia pracownik firmy transportowej TRANSMASTER: Dobra firma spedycyjna musi zapewnić, że na każdym etapie transportu potrafi reprezentować właściciela towaru i zabezpieczać jego interesy. Musi też przestrzegać terminów przesyłki, dostosowując transport do najlepszych i najtańszych wariantów przewozu, a także zapewniając monitoring do miejsca odbioru.
Kiedy decydujemy się na outsourcing niekoniecznie najniższa cena jest priorytetem, ważne jest by firma miała renomę i doświadczenie. Firma spedycyjna musi wykazać się perfekcyjnie zorganizowaną działalnością, bo to na nią spada cała odpowiedzialność za magazynowanie ładunku, pakowanie, sortowanie, a często także odprawę celną i jego ubezpieczenie. Outsourcing transportu jako strategia jest szansą dla rozwoju firmy, ponieważ zwiększa jakość wykonywanych usług i redukuje koszty związane z obsługą transportu we własnym przedsiębiorstwie. Dzięki temu, firmy zyskują możliwość wyłącznego skupienia na własnej działalności i mogą zmniejszyć koszty związane z transportem swoich produktów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.