Artykuł sponsorowany

Co warto wiedzieć o organizacji pokazów samochodowych?

Co warto wiedzieć o organizacji pokazów samochodowych?

Eventy związane z motoryzacją nieodmiennie cieszą się ogromną popularnością wśród całych rodzin. Aby jednak móc liczyć na komercyjny i wizerunkowy sukces, potrzebne jest zadbanie o wszelkie szczegóły już na etapie organizacji wydarzenia. O czym należy pamiętać w szczególności?

Miejsce

Pokazy samochodowe oraz inne imprezy dotyczące branży motoryzacyjnej przyciągają całe tłumy ludzi – nie tylko uczestników, prezentujących swoje maszyny, ale również gości, którzy przybyli je zobaczyć. Przymierzając się do zorganizowania imprezy samochodowej trzeba w pierwszej kolejności wybrać dobrą lokalizację. Ważne jest, żeby dane miejsce oferowało posiadało odpowiednią powierzchnię na której będzie można zmieścić wiele samochodów, jeszcze więcej ludzi, a ponadto również całe zaplecze techniczne. Najlepszym wyborem będą lokalizacje pod gołym niebem.

Czas

Eventy motoryzacyjne najczęściej mają charakter nie lokalny, lecz ogólnokrajowy, a nawet międzynarodowy – dla wielu uczestników oraz gości wzięcie w nich udziału wiąże się z koniecznością pokonania znacznych dystansów. Dlatego poza miejscem należy rozważnie podejść do kwestii terminu imprezy. Najczęściej wybierane są weekendy w okresie letnim – można liczyć wtedy na najwyższą frekwencję, szczególnie jeśli pokaz skierowany jest do niesprecyzowanej grupy odbiorców. Rodzinom z dziećmi dużo łatwiej jest zaplanować dłuższą wycieczkę na pokaz w sobotę w środku lata, niż w środę w czasie trwania roku szkolnego.

Dodatkowe atrakcje

Kluczową atrakcję pokazów samochodowych są oczywiście auta – w zależności od tematyki pokazu mogą to być auta zabytkowe, wojskowe bądź konkretnych marek – jednak najczęściej organizatorzy takich eventów dbają o urozmaicenie czasu przybywających gości. Im bardziej zróżnicowany, interesujący program, tym większe zainteresowanie eventem wśród potencjalnych gości.

Pokaz jako dodatkowa atrakcja

Niekiedy pokazy samochodowe nie są głównym programu imprezy, lecz jedną z kilku jego części. Mogą one towarzyszyć między innymi dużym wydarzeniom sportowym, festynom, festiwalom i innym eventom kulturalnym.

Kto zajmuje się organizacją pokazów?

Organizacja pokazów zlecana jest zazwyczaj podmiotom zewnętrznym, specjalizującym się w tego typu działaniach. Jedną z takich firm jest Racing Logistics z Olsztyna. Działa ona w tej branży nieprzerwanie od roku 2011 i ma na swoim koncie wiele sukcesów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.