Artykuł sponsorowany

Smycze jako gadżety reklamowe – dlaczego warto?

Smycze jako gadżety reklamowe – dlaczego warto?

Wydawałoby się, że smycze są mało znaczącym gadżetem reklamowym, a jednak przydają się w wielu dziedzinach życia. Bardzo często stosuje się je w biurach jako część plakietki firmowej, a także jako pasek trzymający pęk kluczy do mieszkania. Badania pokazują, że jednym z najchętniej przyjmowanych przez ludzi gadżetów reklamowych są właśnie smycze. Dlaczego?

Zastosowania i zalety smyczy

Smycz zapewnia przede wszystkim szybki i łatwy dostęp do kluczy, identyfikatorów czy kart magnetycznych niezbędnych do pracy. Dzięki niej człowiek ma szybszą możliwość skorzystania z określonych urządzeń. Poza tym cenny przedmiot jest zawsze przy potencjalnym użytkowniku i nie musi się on martwić o to, czy go zgubi, jeśli np. znajdzie w kieszeni.

Smycze przydają się oczywiście nie tylko pracownikom, ale również gościom z zewnątrz, którzy na co dzień nie urzędują w biurze, a przychodzą do niego wyłącznie w sprawach służbowych. Gadżety reklamowe utrzymane w barwach firmy, a także zdobione jego logiem idealnie dopełniają wyjątkowe wejściówki. Bardzo często stosuje się je potem w plenerze, na targach, konferencjach czy innych branżowych wydarzeniach – dobrym przykładem może być tutaj dziennikarstwo. Smyczy używa się nie tylko do kluczy i plakietek, ale również do trzymania przy sobie innych ważnych elementów, np. telefonów.

Takie gadżety bardzo często rozdaje się w ramach upominków gościom z zewnątrz, ponieważ to niezwykle użytkowy i rzucający się w oczy element. W ten właśnie sposób potencjalny klient może promować dane przedsiębiorstwo. Czasem wystarczy tylko, że wyjmie pęk kluczy z kieszeni.

Wielofunkcyjne możliwości smyczy

Kiedyś można było dostać zwykłą smycz z logiem firmowym jako upominek, dzisiaj istnieją jednak inne innowacyjne rozwiązania, które mogą przyciągać klientów. Oprócz tego, że smycze często są regulowane i mają wiele wariantów kolorystycznych, to mogą jeszcze być równocześnie… kablem do ładowania telefonu komórkowego lub innego urządzenia – tłumaczy przedstawiciel firmy Studio Siedem.

Czasami smycze wyposaża się również w słuchawki albo port USB do szybkiego przesyłu danych (np. pendrive). Takich wielofunkcyjnych rozwiązań jest naprawdę wiele.

Gadżety reklamowe w postaci smyczy mają już wiele lat, a mimo tego ich popularność nie słabnie. Aby nie traciły swojej atrakcyjności, wzbogaca się je o dodatkowe rozwiązania, które zwiększają częstotliwość ich użytkowania.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.