Smycze jako gadżety reklamowe – dlaczego warto?

Wydawałoby się, że smycze są mało znaczącym gadżetem reklamowym, a jednak przydają się w wielu dziedzinach życia. Bardzo często stosuje się je w biurach jako część plakietki firmowej, a także jako pasek trzymający pęk kluczy do mieszkania. Badania pokazują, że jednym z najchętniej przyjmowanych przez ludzi gadżetów reklamowych są właśnie smycze. Dlaczego?

Zastosowania i zalety smyczy

Smycz zapewnia przede wszystkim szybki i łatwy dostęp do kluczy, identyfikatorów czy kart magnetycznych niezbędnych do pracy. Dzięki niej człowiek ma szybszą możliwość skorzystania z określonych urządzeń. Poza tym cenny przedmiot jest zawsze przy potencjalnym użytkowniku i nie musi się on martwić o to, czy go zgubi, jeśli np. znajdzie w kieszeni.

Smycze przydają się oczywiście nie tylko pracownikom, ale również gościom z zewnątrz, którzy na co dzień nie urzędują w biurze, a przychodzą do niego wyłącznie w sprawach służbowych. Gadżety reklamowe utrzymane w barwach firmy, a także zdobione jego logiem idealnie dopełniają wyjątkowe wejściówki. Bardzo często stosuje się je potem w plenerze, na targach, konferencjach czy innych branżowych wydarzeniach – dobrym przykładem może być tutaj dziennikarstwo. Smyczy używa się nie tylko do kluczy i plakietek, ale również do trzymania przy sobie innych ważnych elementów, np. telefonów.

Takie gadżety bardzo często rozdaje się w ramach upominków gościom z zewnątrz, ponieważ to niezwykle użytkowy i rzucający się w oczy element. W ten właśnie sposób potencjalny klient może promować dane przedsiębiorstwo. Czasem wystarczy tylko, że wyjmie pęk kluczy z kieszeni.

Wielofunkcyjne możliwości smyczy

Kiedyś można było dostać zwykłą smycz z logiem firmowym jako upominek, dzisiaj istnieją jednak inne innowacyjne rozwiązania, które mogą przyciągać klientów. Oprócz tego, że smycze często są regulowane i mają wiele wariantów kolorystycznych, to mogą jeszcze być równocześnie… kablem do ładowania telefonu komórkowego lub innego urządzenia – tłumaczy przedstawiciel firmy Studio Siedem.

Czasami smycze wyposaża się również w słuchawki albo port USB do szybkiego przesyłu danych (np. pendrive). Takich wielofunkcyjnych rozwiązań jest naprawdę wiele.

Gadżety reklamowe w postaci smyczy mają już wiele lat, a mimo tego ich popularność nie słabnie. Aby nie traciły swojej atrakcyjności, wzbogaca się je o dodatkowe rozwiązania, które zwiększają częstotliwość ich użytkowania.

śr. ocena 0 / głosów 0