Rodzaje reklam wizualnych
Pomimo rozwoju rynku reklamowego w internecie, różne rodzaje tradycyjnej reklamy wizualnej nadal są bardzo popularne, jesteśmy do nich przyzwyczajeni od zawsze. Taka reklama jest po prostu skuteczna, któż z nas idąc ulicą nie wstąpił do nowego sklepu, zachęcony szyldem, banerem czy podświetlonymi kasetonami? Wybór reklam wizualnych jest naprawdę duży, a rynek stale się rozwija. Jakie są rodzaje takich reklam? Które warto wybrać?
Pierwsze i najbardziej oczywiste, to reklamy wizualne, które umieszczamy z założeniem, by widniały w danym miejscu dłuższy czas. Wyróżniamy spośród nich np. reklamy wielkoformatowe umieszczane w ruchliwych punktach miast i mniejszych miejscowości, kasetony podświetlane, dzięki którym nazwa naszej firmy jest widoczna zarówno w dzień, jak i po zapadnięciu wzroku. Kolejne to szyldy stojące, często mijane podczas podróży samochodowych ważniejszymi trasami. Składają się z solidnego stelaża, płyty PCV i specjalistycznej folii pokrytej ochronnym laminatem UV, na której umieszcza się reklamę z grafiką, zdjęciem czy napisami.Niezależnie od tego, na jaki rodzaj reklamy wizualnej się zdecydujemy – mówi specjalista z Agencji Artystycznej JF - Warto skorzystać z usług firmy, która podchodzi do tematu kompleksowo: oferuje projekt, wizualizację, wykonanie i montaż reklamy wizualnej.
Reklama siedziby firmy
Kolejny rodzaj reklamy, umieszczanej w danym miejscu na dłuższy czas, a zarazem informującej potencjalnego klienta, że tu jest siedziba firmy, to szyldy na budynkach, flagi i litery przestrzenne. Litery 3D dobrze się prezentują zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków. Wykonuje się je z z pcv i styroduru. Dodatkowo można je uatrakcyjnić użyciem technologią LED z plexi. Dobrym rozwiązaniem jest też oklejanie witryn sklepowych, często z nazwami podstawowych produktów/usług, które oferujemy. Dzięki temu możemy z daleka zachęcić klienta poszukującego takiego produktu. Wewnątrz siedziby warto umieścić tabliczki i tablice informacyjne, odsyłające do konkretnych działów firmy czy osób. Często znajdują się one na drzwiach bądź nad „okienkami” w bankach czy innych instytucjach.Reklama mobilna
Rodzaje reklam wizualnych , które są ruchome bądź łatwe do transportowania też mają wiele zalet. Okleić reklamą możemy także samochód służbowy. Inne formy reklam wizualnych to tzw. potykacze i rollupy. O potykacza, ustawionego na chodniku czy wewnątrz budynku można dosłownie się potknąć, więc nie sposób go nie zauważyć. Można go dowolnie przestawiać. Rollupy sprawdzają się na targach, w pomieszczeniach handlowych, podczas konferencji. Można je złożyć, przetransportować i rozłożyć w każdej chwili.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana