Rodzaje reklam wizualnych

Pomimo rozwoju rynku reklamowego w internecie, różne rodzaje tradycyjnej reklamy wizualnej nadal są bardzo popularne, jesteśmy do nich przyzwyczajeni od zawsze. Taka reklama jest po prostu skuteczna, któż z nas idąc ulicą nie wstąpił do nowego sklepu, zachęcony szyldem, banerem czy podświetlonymi kasetonami? Wybór reklam wizualnych jest naprawdę duży, a rynek stale się rozwija. Jakie są rodzaje takich reklam? Które warto wybrać?

Pierwsze i najbardziej oczywiste, to reklamy wizualne, które umieszczamy z założeniem, by widniały w danym miejscu dłuższy czas. Wyróżniamy spośród nich np. reklamy wielkoformatowe umieszczane w ruchliwych punktach miast i mniejszych miejscowości, kasetony podświetlane, dzięki którym nazwa naszej firmy jest widoczna zarówno w dzień, jak i po zapadnięciu wzroku. Kolejne to szyldy stojące, często mijane podczas podróży samochodowych ważniejszymi trasami. Składają się z solidnego stelaża, płyty PCV i  specjalistycznej folii pokrytej ochronnym laminatem UV, na której umieszcza się reklamę z grafiką, zdjęciem czy napisami.

Niezależnie od tego, na jaki rodzaj reklamy wizualnej się zdecydujemy – mówi specjalista z Agencji Artystycznej JF  – Warto skorzystać z usług firmy, która podchodzi do tematu kompleksowo: oferuje projekt, wizualizację, wykonanie i montaż reklamy wizualnej.

Reklama siedziby firmy

Kolejny rodzaj reklamy, umieszczanej w danym miejscu na dłuższy czas, a zarazem informującej potencjalnego klienta, że tu jest siedziba firmy, to szyldy na budynkach, flagi i litery przestrzenne. Litery 3D dobrze się prezentują zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków. Wykonuje się je z z pcv i styroduru. Dodatkowo można je uatrakcyjnić użyciem technologią LED z plexi. Dobrym rozwiązaniem jest też oklejanie witryn sklepowych, często z nazwami podstawowych produktów/usług, które oferujemy. Dzięki temu możemy z daleka zachęcić klienta poszukującego takiego produktu. Wewnątrz siedziby warto umieścić tabliczki i tablice informacyjne, odsyłające do konkretnych działów firmy czy osób. Często znajdują się one na drzwiach bądź nad „okienkami” w bankach czy innych instytucjach.

Reklama mobilna

Rodzaje reklam wizualnych, które są ruchome bądź łatwe do transportowania też mają wiele zalet. Okleić reklamą możemy także samochód służbowy. Inne formy reklam wizualnych to tzw. potykacze i rollupy. O potykacza, ustawionego na chodniku czy wewnątrz budynku można dosłownie się potknąć, więc nie sposób go nie zauważyć. Można go dowolnie przestawiać. Rollupy sprawdzają się na targach, w pomieszczeniach handlowych, podczas konferencji. Można je złożyć, przetransportować i rozłożyć w każdej chwili.

śr. ocena 5 / głosów 6