Nie tylko biura. Gdzie jeszcze sprawdzają się gadżety reklamowe?
Przedmioty w naszym życiu to nie tylko dekoracje i narzędzia. Nawet te rzeczy, które faktycznie pełnią funkcje praktyczne czy ozdobne, często niosą w sobie dodatkową wartość, a mianowicie wspomnienia. Właśnie tę właściwość przedmiotów, sprawiającą, że pewne wydarzenia i fakty odżywają w naszej pamięci, wykorzystują firmy rozdające gadżety reklamowe.
Funkcje gadżetów reklamowych
Upominek w postaci gadżetu reklamowego to bardzo sprytny sposób nie tylko na zaskarbienie sobie przychylności klienta, ale także przypominanie mu o sobie stale i w różnych momentach. Przykładowo długopis, opatrzony logo Twojej firmy, będzie pojawiał się w ręku obdarowanego zawsze, gdy ten będzie coś notował. Wtedy automatycznie jego wzrok padnie właśnie na nazwę Twojego przedsiębiorstwa. Ta zaś podświadomie utrwali się w pamięci użytkownika takiego gadżetu. Ten sam długopis pomoże Ci też zdobywać zupełnie nowych klientów. Dobrze przemyślane hasło reklamowe i czytelna, rzucająca się w oczy grafika z logo, z pewnością przyciągnie uwagę osób, które będą świadkami używania takiego długopisu. A więc jeśli długopisy czy kubki reklamowe znajdą się w biurze jednego z Twoich klientów, również jego klienci wkrótce mogą trafić do Ciebie.Twoje logo wyrusza w świat
W sytuacji gdy gadżet reklamowy ma być miłym ukłonem w stronę Twoich obecnych klientów, możesz zdecydować się na przedmioty użytku codziennego, takie jak np. kubki z logo czy koszulki reklamowe. Takie gadżety – pod warunkiem, że będą wykonane w naprawdę solidny sposób – zostaną przyjęte z wdzięcznością, gdyż są po prostu przydatne. Inną ciekawą propozycją, która zawsze przyda się w biurze Twojego klienta, są kalendarze ścienne oraz rozmaite akcesoria piśmiennicze, jak długopisy i ołówki, smycze na telefon komórkowy czy kartę dostępu lub nawet niewielkie urządzenia elektroniczne, jak mini pamięć przenośna, odtwarzacz mp3, myszka komputerowa czy słuchawki, które znajdziesz w ofercie agencji Good Gift. Z kolei zastanawiając się nad wyborem najlepszego gadżetu reklamowego w celu promowania marki wśród nowych odbiorców, warto brać pod uwagę przede wszystkim docelową grupę klientów. To, gdzie ma być eksponowana Twoja reklama, zależy od tego, gdzie mogą zauważyć ją przyszli nabywcy Twoich produktów lub usług. Jeśli chcesz reklamować się przede wszystkim wśród indywidualnych odbiorców detalicznych, świetnym pomysłem będzie wybór materiałowych toreb reklamowych, portfeli, plecaków i parasoli. Możesz rozdawać je nawet przypadkowym osobom podczas targów czy innych eventów, oni zaś, korzystając z takich gadżetów, będą nieść w świat informację o Twojej marce i działalności.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana