Artykuł sponsorowany

Nie tylko biura. Gdzie jeszcze sprawdzają się gadżety reklamowe?

Nie tylko biura. Gdzie jeszcze sprawdzają się gadżety reklamowe?

Przedmioty w naszym życiu to nie tylko dekoracje i narzędzia. Nawet te rzeczy, które faktycznie pełnią funkcje praktyczne czy ozdobne, często niosą w sobie dodatkową wartość, a mianowicie wspomnienia. Właśnie tę właściwość przedmiotów, sprawiającą, że pewne wydarzenia i fakty odżywają w naszej pamięci, wykorzystują firmy rozdające gadżety reklamowe.

Funkcje gadżetów reklamowych

Upominek w postaci gadżetu reklamowego to bardzo sprytny sposób nie tylko na zaskarbienie sobie przychylności klienta, ale także przypominanie mu o sobie stale i w różnych momentach. Przykładowo długopis, opatrzony logo Twojej firmy, będzie pojawiał się w ręku obdarowanego zawsze, gdy ten będzie coś notował. Wtedy automatycznie jego wzrok padnie właśnie na nazwę Twojego przedsiębiorstwa. Ta zaś podświadomie utrwali się w pamięci użytkownika takiego gadżetu. Ten sam długopis pomoże Ci też zdobywać zupełnie nowych klientów. Dobrze przemyślane hasło reklamowe i czytelna, rzucająca się w oczy grafika z logo, z pewnością przyciągnie uwagę osób, które będą świadkami używania takiego długopisu. A więc jeśli długopisy czy kubki reklamowe znajdą się w biurze jednego z Twoich klientów, również jego klienci wkrótce mogą trafić do Ciebie.

Twoje logo wyrusza w świat

W sytuacji gdy gadżet reklamowy ma być miłym ukłonem w stronę Twoich obecnych klientów, możesz zdecydować się na przedmioty użytku codziennego, takie jak np. kubki z logo czy koszulki reklamowe. Takie gadżety – pod warunkiem, że będą wykonane w naprawdę solidny sposób – zostaną przyjęte z wdzięcznością, gdyż są po prostu przydatne. Inną ciekawą propozycją, która zawsze przyda się w biurze Twojego klienta, są kalendarze ścienne oraz rozmaite akcesoria piśmiennicze, jak długopisy i ołówki, smycze na telefon komórkowy czy kartę dostępu lub nawet niewielkie urządzenia elektroniczne, jak mini pamięć przenośna, odtwarzacz mp3, myszka komputerowa czy słuchawki, które znajdziesz w ofercie agencji Good Gift. Z kolei zastanawiając się nad wyborem najlepszego gadżetu reklamowego w celu promowania marki wśród nowych odbiorców, warto brać pod uwagę przede wszystkim docelową grupę klientów. To, gdzie ma być eksponowana Twoja reklama, zależy od tego, gdzie mogą zauważyć ją przyszli nabywcy Twoich produktów lub usług. Jeśli chcesz reklamować się przede wszystkim wśród indywidualnych odbiorców detalicznych, świetnym pomysłem będzie wybór materiałowych toreb reklamowych, portfeli, plecaków i parasoli. Możesz rozdawać je nawet przypadkowym osobom podczas targów czy innych eventów, oni zaś, korzystając z takich gadżetów, będą nieść w świat informację o Twojej marce i działalności.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.