Artykuł sponsorowany

Kolory, formy, kompozycje – od czego zależy efektowna reklama zewnętrzna?

Kolory, formy, kompozycje – od czego zależy efektowna reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna umieszczana na firmie, sklepie, biurze, ułatwia szybsze znalezienie danej placówki. Reklamy mogą być wykonywane z przeróżnych materiałów, które w bardziej lub mniej charakterystyczny sposób wyróżniają się na tle ściany budynku. Przyciągają potencjalnych klientów swoim wyglądem lub po prostu wskazują odpowiednią drogę. Od czego zależy efektywność reklamy?

Reklama w formie tablicy, kasetonu, szyldu i banera

Reklamy zewnętrzne w formie tablicy informacyjnej produkowane są głównie z blach ocynkowanych, blach aluminiowych, płyt warstwowych i płyt PCV. Zdarzają się także tablice drewniane, na przykład na restauracjach, które serwują regionalne potrawy. Informacje zawarte na szyldach mogą być grawerowane, frezowane i malowane. Reklamy zewnętrzne w formie podświetlanych kasetonów wykonywane są w formie wykonanej ploterowo grafiki lub wydruku. Reklama jest podświetlana, przez co jest bardziej widoczna od innych. Do budowy tego typu reklam wykorzystuje się przede wszystkim pleksi, poliwęglan, transparentne tkaniny typu "baclkite" oraz profile aluminiowe - dowiadujemy się w firmie K.O.T z Wrocławia. Szyldy reklamowe zawierają zwykle wyłącznie logo i dane teleadresowe firmy, są mniejsze od tablic informacyjnych. Banery reklamowe to większe reklamy, które zawierają nie tylko dane firmy, ale dodatkowo uwidaczniają zakres jej działalności. Reklamy są nanoszone na specjalną tkaninę banerową za pomocą druku solventowego lub plotowania.

Litery blokowe i frezowane

Bardzo efektowną formą reklamy są litery oraz znaki blokowe. Mogą występować w wersji podświetlanej od wewnątrz - umieszcza się w nich wówczas świetlówki lub diody LED - lub być oświetlane od zewnątrz. Zewnętrzne oświetlenie można na przykład umieścić na specjalnie przygotowanych wysięgnikach. Litery i znaki blokowe mogą być produkowane z twardego PCV, pleksi, kwasoodpornej stali czy płyt warstwowych. Litery frezowane wykonywane są głównie z twardego PCV. Są stosowane jako uzupełnienie liter blokowych lub zamiennie. Najważniejsze jest, by reklama była w pełni czytelna i widoczna z odpowiedniej odległości. Od tego zależy jej skuteczność. Nie powinna być jednak nachalna i wyposażona w zbyt wiele detali, które mogłyby wprowadzać chaos.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.