Artykuł sponsorowany

Kiedy warto zainwestować w etykieciarkę?

Kiedy warto zainwestować w etykieciarkę?

Etykieciarka to urządzenie mechaniczne, które służy do nanoszenia etykiet na różnego rodzaju wyroby. Maszyna ta może przyklejać etykiety na rozmaite typy towarów, np. na potrzeby napojów, jedzenia, czy kosmetyków. W naszym artykule radzimy, kiedy warto zainwestować w etykieciarkę.

Czym jest etykieciarka?

Etykieciarka jest urządzeniem mechanicznym wykorzystywanym do nanoszenia etykiety na produkty. Urządzenia te zaopatrzone są w zespoły (napędowy, detekcji etykiet, detekcji opakowania i pozycjonowania produktu).
Do oklejania wyrobów najczęściej stosuje się etykiety samoprzylepne drukowane na folii lub papierze, szancowane i, po oddzieleniu zbędnego ażuru, pozostające na silikonowym papierze podkładowym. Etykiety bez kleju wymagają oddzielnych aplikatorów, z kolei te samoprzylepne są przeważnie wykonane na zwiniętej w rolkę wstędze i w tej postaci nadają się do automatycznego podawania na etykieciarce – wyjaśnia ekspert reprezentujący firmę DID.

Zastosowanie etykieciarek

Etykieciarka to przemysłowa maszyna, do której zadań należy przyklejanie banderol na różnego rodzaju produkty, takie jak butelki, które maja owalne kształty i zazwyczaj wykonane są ze szkła. W ich przypadku, etykieciarka nakłada na nie nalepkę z ważnymi danymi, takimi jak nazwa firmy, nazwa trunku, datę ważności, itp. Etykieciarkę można wykorzystywać do przyklejania etykiet na różne typy towarów, w tym napojów (słodkie soki, napoje energetyczne, gazowane nektary), produktów spożywczych (olej rzepakowy, produkty mleczne) i kosmetyków (kremy do depilacji peelingi, kremy dla mężczyzn).

Korzyści z zakupu etykieciarki

W etykieciarkę powinien zainwestować każdy producent alkoholu, toników oraz produktów spożywczych. Na polskim rynku znaleźć można kilka propozycji, pochodzących od różnych producentów. Warto więc przed zakupem zrobić porządny research i zdecydować, która opcja jest dla was najlepsza. Najbardziej popularne są etykieciarki ręczne o niewygórowanych potrzebach i systemach automatycznego wydruku, które pozwalają na sprawne etykietowanie różnych typów opakowań lub produktów. Etykieciarki usprawniają pracę przy znakowaniu opakowań pojedynczych lub zbiorczych, takich jak kartony i palety. Co ważne, pracę każdego urządzenia można wzbogacić o system automatycznego skanowania kodów i ich weryfikacji, tym samym zapewniając pełną identyfikację i możliwość śledzenia historii produkcji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.