Artykuł sponsorowany

Jak zainstalować terminal płatniczy w punkcie handlowo-usługowym?

Jak zainstalować terminal płatniczy w punkcie handlowo-usługowym?

Obecnie niemal wszędzie można zapłacić przy użyciu karty. Terminale płatnicze są instalowane nawet w niewielkich kioskach, a ich przenośne wersje wykorzystują już także sprzedawcy na targowiskach. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz częściej rezygnują z noszenia przy sobie gotówki, stawiając na szybkie i wygodne płatności elektroniczne. Czy warto wprowadzić takie płatności w swoim punkcie usługowo-handlowym?

Czy warto zainstalować terminal płatniczy?

Być może zastanawiasz się, czy terminal płatniczy w Twoim punkcie usługowo-handlowym będzie dobrym pomysłem. Korzystanie z możliwości przyjmowania płatności elektronicznych wiąże się z opłatami dla właściciela firmy, więc może lepiej zostać przy tradycyjnych transakcjach gotówką? Pracownik firmy Intent Sales rozwiewa wątpliwości. Według niego, umożliwienie klientom płatności kartą jest bardzo ważnym krokiem dla rozwoju przedsiębiorstwa i staje się niemal koniecznością, jeśli nie chcesz narazić się na odpływ klientów.

Coraz więcej osób wybiera taki sposób płacenia, a niektórzy całkowicie zrezygnowali z noszenia przy sobie gotówki. Kartą można zapłacić obecnie nawet w warzywniaku czy publicznej toalecie. Klienci przyczaili się do wygody, jaką dają płatności elektroniczne, dlatego może się zdarzyć, że zrezygnują z zakupów u Ciebie, jeśli nie będziesz oferować terminala.

Jak założyć terminal?

Procedura nie jest skomplikowana. Najważniejszą decyzją jest wybór operatora, który dostarczy Ci terminal płatniczy i będzie obsługiwał płatności wykonywane za jego pośrednictwem.

Korzystanie z tego urządzenia nie jest bezpłatne i właściciel firmy ponosi koszty związane z jego obsługą oraz płaci prowizję od każdej transakcji. Dlatego przed podjęciem decyzji o zamówieniu terminala do Twojego punktu usługowo-handlowego porównaj oferty dostawców. Oprócz wysokości prowizji pobieranej od płatności zwróć uwagę na dodatkowe koszty związane z instalacją, obsługą czy serwisem. Istotną kwestią jest również to, czy operator oferuje przeszkolenie pracowników
w zakresie pobierania zapłaty przy użyciu karty.

Urządzenie warto dobrać do specyficznych potrzeb Twojego sklepu. Jeśli, na przykład, przyjmujesz niewiele płatności, możesz zdecydować się na terminal przenośny. Jednorazowa opłata za jego instalację jest niska, jednak koszty związane z eksploatacją są wyższe niż w przypadku stacjonarnych terminali.

Operator powinien przeanalizować Twoją sytuację i pomóc Ci w wyborze optymalnego rozwiązania dla Twojej działalności. Na rynku działa wiele firm dostarczających terminale, dlatego masz dużą możliwość wyboru idealnej opcji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.