Artykuł sponsorowany

Identyfikatory grawerowane i nadrukowane - rozwiązanie dla firm i instytucji

Identyfikatory grawerowane i nadrukowane - rozwiązanie dla firm i instytucji

Identyfikatory grawerowane i nadrukowane stanowią doskonałe rozwiązanie dla firm i instytucji. Jest to wynikiem rosnącego znaczenia rzetelnej kontroli dostępu, do której przykłada się wagę zarówno w instytucjach użyteczności publicznej, jak i w zakładach pracy. Identyfikatory mogą zawierać informacje dotyczące specyfikacji firmy, a także zajmowanego stanowiska. Czym charakteryzują się poszczególne rodzaje identyfikatorów?

Identyfikatory grawerowane

Identyfikatory grawerowane to identyfikatory wykonywane z laminatu grawerskiego grubości 1,6 mm. Do ich produkcji wykorzystuje się nowoczesne maszyny, zapewniające wysoką jakość grawerunku oraz jego trwałość i odporność na ścieranie. Proces grawerowania jest szybki i dokładny, a krawędzie rysunku są ostre i niepostrzępione. Maszyny z wysoką precyzyjnością przenoszą obraz na poddawane obróbce tworzywo.
Takie identyfikatory są przede wszystkim wykorzystywane w biurach i gabinetach lekarskich. Umieszcza się na nich imię i nazwisko, profesję, firmowe logo i inne, wskazane przez klienta elementy graficzne.

Identyfikatory nadrukowane

Identyfikatory metalowe z nadrukiem to identyfikatory wykonywane z aluminium o grubości od 0,5 do 0,8 mm. Wykonywany na aluminium nadruk jest długotrwały i estetyczny, a możliwość spersonalizowania zlecenia pozwala wykonać dowolny wzór, odpowiadający potrzebom klienta. Nadruk można wykonać w pełnej gamie kolorów RGB.
Tak samo identyfikatory nadrukowane, jak i identyfikatory grawerowane mogą przyjmować dowolny kształt i kolorystykę, ponadto klienci mają możliwość ich produkcji w seriach. Firmy, które zajmują się ich produkcją, dbają o każdy szczegół i gwarantują doskonałą jakość efektu końcowego. Wykorzystują nowoczesne maszyny, które zapewniają precyzję wykonania każdego drobnego detalu – podkreśla nasz rozmówca z firmy Gravtec, specjalizującej się w znakowaniu laserowym.

Identyfikatory personalne – sposób zapięcia

Wyróżnia się trzy sposoby mocowania identyfikatorów:
  • agrafka,
  • żabka i agrafka,
  • magnes.
Każdy z wymienionych sposobów zapięcia identyfikatorów zapewnia ich wygodę zakładania i ściągania. Klient, który zamawia identyfikatory decyduje o rodzaju zapinki, ilości identyfikatorów, rodzaju etykiety i jej kolorze. Musi również przesłać informacje dotyczące projektu graficznego, według którego zostaną przygotowane identyfikatory. Niektóre firmy dają możliwość wykonania projektu dla klienta, zgodnie z jego pomysłem i wskazówkami. Przygotowują też identyfikatory dla służb mundurowych oraz dla zwierząt. Wystarczy zapoznać się z ofertą wybranej firmy i zlecić zamówienie!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.