Historia torby reklamowej w pigułce
Torby, siatki, reklamówki – obecnie w każdym sklepie znajdziemy któryś z tych gadżetów, ułatwiający przeniesienie zakupionego bagażu. Skąd się wzięły i jaki cel miała ich produkcja? Oto krótka historia torby reklamowej.
Torby reklamowe zamiast siatki na zakupy
Powszechnie używane torby reklamowe wykonuje się z folii z tworzywa sztucznego. Pojawiły się one w Europie Zachodniej pod koniec lat 70. i stanowiły bezpłatny dodatek do zakupów. W Polsce, po uprzednim przewiezieniu ich zza granicy, można je było nabyć na targowiskach. Zastępowały one mniej użyteczne siatki na zakupy. Ich popularność sprawiła, że polscy producenci zainwestowali w ich wytwarzanie, przez co import przestał się opłacać.Wprowadzenie na rynek „jednorazówek”
Na początku popularne reklamówki posiadały nadruk związany z logo sklepu lub inną reklamą. Z czasem, wbrew pierwotnemu znaczeniu, pojawiły się torby bez żadnych napisów, nie wyróżniające się nawet kolorem. Są one mniej trwałe, ale za to tanie, dzięki czemu dostarczane do sklepów w pakietach nawet do kilkuset sztuk. Zmniejszenie wytrzymałości wiązało się także z ograniczeniem ich użycia do jednego razu – stąd popularna nazwa „jednorazówka”.Gdzie można zamówić torbę z nadrukiem?
Obecnie istnieje dużo firm, które produkują torby reklamowe z nadrukiem na zamówienie. Jedną z nich jest Palko-Plast z Warszawy, która działa na rynku od kilkunastu lat. Zajmuje się produkcją opakowań foliowych, które są jednym z najlepszych i najbardziej długotrwałych nośników reklamy. Dzięki swojemu doświadczeniu, rzetelności, terminowości oraz wysokiej jakości produktów firma Palko-Plast zyskała zaufanie szerokiego grona odbiorców.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana