Artykuł sponsorowany

Historia torby reklamowej w pigułce

Historia torby reklamowej w pigułce

Torby, siatki, reklamówki – obecnie w każdym sklepie znajdziemy któryś z tych gadżetów, ułatwiający przeniesienie zakupionego bagażu. Skąd się wzięły i jaki cel miała ich produkcja? Oto krótka historia torby reklamowej.

Torby reklamowe zamiast siatki na zakupy

Powszechnie używane torby reklamowe wykonuje się z folii z tworzywa sztucznego. Pojawiły się one w Europie Zachodniej pod koniec lat 70. i stanowiły bezpłatny dodatek do zakupów. W Polsce, po uprzednim przewiezieniu ich zza granicy, można je było nabyć na targowiskach. Zastępowały one mniej użyteczne siatki na zakupy. Ich popularność sprawiła, że polscy producenci zainwestowali w ich wytwarzanie, przez co import przestał się opłacać.

Wprowadzenie na rynek „jednorazówek”

Na początku popularne reklamówki posiadały nadruk związany z logo sklepu lub inną reklamą. Z czasem, wbrew pierwotnemu znaczeniu, pojawiły się torby bez żadnych napisów, nie wyróżniające się nawet kolorem. Są one mniej trwałe, ale za to tanie, dzięki czemu dostarczane do sklepów w pakietach nawet do kilkuset sztuk. Zmniejszenie wytrzymałości wiązało się także z ograniczeniem ich użycia do jednego razu – stąd popularna nazwa „jednorazówka”.

Gdzie można zamówić torbę z nadrukiem?

Obecnie istnieje dużo firm, które produkują torby reklamowe z nadrukiem na zamówienie. Jedną z nich jest Palko-Plast z Warszawy, która działa na rynku od kilkunastu lat. Zajmuje się produkcją opakowań foliowych, które są jednym z najlepszych i najbardziej długotrwałych nośników reklamy. Dzięki swojemu doświadczeniu, rzetelności, terminowości oraz wysokiej jakości produktów firma Palko-Plast zyskała zaufanie szerokiego grona odbiorców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.