Artykuł sponsorowany

Elementy wyposażenia stoiska targowego

Elementy wyposażenia stoiska targowego

Dobre stoisko targowe w dużej mierze wpływa na sukces lub niepowodzenie firmy wystawiającej się na różnego rodzaju branżowych eventach. Co to jednak znaczy, że stoisko jest dobre? Chodzi nie tylko o estetykę, która przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, ale również o wyposażenie, decydujące o tym, czy stoisko będzie wystarczająco funkcjonalne. Jakie elementy mogą się na nie składać?

Meble

To absolutna podstawa wyposażenia stoiska. Część mebli - między innymi gabloty, półki i regały wystawiennicze - może być zintegrowana z jego konstrukcją, pozostałe to samodzielnie „luźne” sprzęty, takie jak stoły, stoliki, fotele i krzesła. Są one niezbędne do tego, by odwiedzający stanowisko goście mogli w komfortowych warunkach zapoznać się z ofertą firmy, przyjrzeć się wystawionym produktom lub dowiedzieć się więcej na temat ewentualnej współpracy. Meble w istotnym stopniu wpływają również na to, jak stoisko się prezentuje, dlatego powinny być dobierane również pod względem estetyki, nie tylko funkcjonalności.

Oświetlenie

Jest istotnym elementem na każdym stoisku, jednak na tych, gdzie prezentowane są różnego rodzaju produkty, które mają przykuwać wzrok klientów swoim wyglądem, oświetlenie odgrywa rolę szczególną. Odpowiednio zaaranżowane oświetlenie może w znacznym stopniu pomóc w prezentacji produktów, w uwypukleniu ich walorów.

Najprostszym przykładem jest tutaj biżuteria, która wręcz musi być eksponowana w silnym, jasnym świetle, w przeciwnym wypadku traci swój urok. – mówi przedstawiciel firmy Art-Co.

Sprzęt audiowizualny

W niektórych przypadkach niezwykle istotnym elementem wyposażenia stanowiska targowego jest wszelkiego rodzaju sprzętu audio i wideo – do tej grupy zaliczamy między innymi telewizory, ekrany, rzutniki, głośniki, komputery. Są one niezbędne do stworzenie odpowiedniej oprawy stanowiska, prezentacji materiałów promocyjnych, a nie kiedy nawet prezentacji samych produktów – tak jest na przykłady w przypadku gier komputerowych. Oczywiście do zbudowanie na stanowisku instalacji składającej się ze sprzętów audiowizualnych wymaga stworzenie również adekwatnego zaplecza technicznego, które połączy ze sobą poszczególne urządzenia.

Logotypy, grafiki reklamowe

Są niezbędne do prawidłowego identyfikacji stanowiska targowego. Krótko mówiąc: bez logo klient nie może wiedzieć, do jakiej firmy czy marki należy dane stanowisko, co obniża szanse na to, że zdecyduje się je odwiedzić. Oprawa graficzna stoiska może przybierać różne formy, np. logotypów umieszczanych na konstrukcji stoiska czy standów reklamowych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.