Elektroniczny gadżet reklamowy
Stworzenie rozpoznawalnej marki, za którą stoją pozytywne skojarzenia, jest kluczowe do utrzymania się na rynku i rozwijania działalności. Przedsiębiorcy w tym celu sięgają po wiele metod – jedną z nich jest obdarowywanie klientów oraz partnerów biznesowych gadżetami reklamowymi. Przez wiele lat najmodniejszymi rodzajami gadżetów były ubrania – koszulki, czapki – oraz drobne przedmioty codziennego użytku, np. kubki bądź smycze. Ostatnio do grona tego dołączyły gadżety elektroniczne.
Rodzaje gadżetów elektronicznych
Istnieje kilka rodzajów przydatnych gadżetów elektronicznych. Między innymi są to:- Pendrive’y – czyli przenośne dyski twarde, podłączane do komputera za pomocą złącza USB. Ich zalety to bardzo niewielkie rozmiary – pendrive z łatwością zmieści się do kieszeni czy nawet portfela, niektóre z nich wyposażone są w zaczepy, za pomocą których można je przymocować do pęku kluczy. Gwałtowny rozwój branży technologicznej spowodował, że obecne pendrive’y odznaczają się znaczną pojemnością, liczoną w dziesiątkach gigabajtów.
- Powerbanki – czyli przenośne, zapasowe źródło energii, z którego możemy podładować praktycznie dowolne urządzenie mobilne ze złączem microUSB – telefon komórkowy, tablet, odtwarzacz mp3 bądź mobilny głośnik bluetooth.
- Głośniki bluetooth – bardzo popularne urządzenia do odtwarzania muzyki z urządzeń mobilnych. Pozwalają cieszyć się wysoką jakością dźwięku bez konieczności podłączania urządzeń za pomocą kabli – wystarczy sparować je za pośrednictwem łącza bluetooth. Głośniki są małe i lekkie, można je więc zabrać ze sobą wszędzie.
- Okulary VR – to sprzęt pozwalający zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości. VR staje się coraz wyraźniej obecny w branży video oraz komputerowej, przykładowo na popularnym YouTubie wzrasta liczba filmów nagrywanych przy pomocy kamer 360 stopni, co pozwala odbiorcy „rozglądać się” po całej otaczającej scenerii.
Dlaczego warto zainwestować w dobre gadżety?
Wręczenie klientowi gadżetu reklamowego to bardzo efektowny sposób nawiązania pozytywnych relacji między nim a marką.Nie wystarczy jednak podarować potencjalnemu klientowi gadżet i oczekiwać, że to skłoni go do związania się z naszą marką – wyjaśnia przedstawiciel firmy Videodruk. – Jeśli gadżet będzie niskiej jakości, bardzo szybko trafi do kosza, a efekt będzie dokładnie odwrotny od zamierzonego – zamiast budować relację, stworzymy naszej marce wizerunek nieprofesjonalnej oraz tak samo kiepskiej, jak podarowany gadżet.To samo dotyczy gadżetów, które zostaną źle dobrane. Przede wszystkim gadżet powinien służyć odbiorcy – jeśli klient nie znajdzie dla niego żadnego zastosowania, podarunek trafi na dno szuflady i jego główna funkcja, czyli bycie nośnikiem reklamy, nie zostanie spełniona. Dlatego należy dokładnie zastanowić się nad tym, jakie gadżety wręczymy naszemu klientowi. Przykładowo, jeśli obdarowywaną przez nas firmą będzie firma handlowa, dobrym prezentem będą powerbanki – przedstawiciele handlowi są często w ruchu i ciągle korzystają z telefonów komórkowych, dodatkowa bateria będzie im bardzo przydatna.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana