Artykuł sponsorowany

Drukowane gadżety reklamowe. Przegląd rozwiązań

Drukowane gadżety reklamowe. Przegląd rozwiązań

Reklamowe gadżety poligraficzne to doskonały sposób na ukazanie swojej marki w korzystnym świetle. Kontrahenci o wiele lepiej zapamiętają oryginalne i estetycznie wykonane artykuły z firmowym logo. Aspekt wizerunkowy jest ważny i wiedzą o tym wszystkie osoby, które zajmują się marketingiem przedsiębiorstw, a także właściciele i menadżerowie firm. A jakie są najbardziej polecane drukowane gadżety reklamowe?

Plakaty reklamowe

Oryginalnie zaprojektowane, intrygujące, niebanalne – pomyśl, ile razy zdarzyło Ci się zawiesić wzrok na dobrze wykonanym plakacie. Ile treści i obrazów zostało w Twojej głowie?

Jak przekonuje ekspert z drukarni internetowej Urdruk

Plakaty reklamowe to chyba najbardziej popularna, a zarazem skuteczna metoda na wypromowanie działalności oraz na zwiększenie świadomości marki u konsumentów.

Jeśli dodatkowo zadba się o chwytliwe hasło lub „zaczepną” ilustrację, to sukces jest niemalże gwarantowany.

Ulotki – składane i tradycyjne

Ulotki to prawdziwy klasyk, jeśli chodzi o drukowane materiały reklamowe. To łatwe w wykonaniu, uniwersalne i cieszące się dużą popularnością artykuły, na których można umieścić na przykład informacje o aktualnej ofercie firmy.

Zamawiając projekt, warto uwzględnić jedną rzecz. Otóż ulotki, nie powinny być zamiennikiem wizytówek. Służą do prezentowania informacji o zmiennym lub czasowym charakterze, ponieważ zazwyczaj mają krótką żywotność i nie są przez klientów przechowywane ze starannością, tak jak wizytówki. Oczywiście większe pole do popisu stwarzają ulotki składane. Z pewnością są one bardziej ekskluzywnym rozwiązaniem.  

Foto kalendarze

Personalizowane firmowe kalendarze cieszą się ogromną popularnością i są chętnie wykorzystywane w przestrzeni biurowej. Nie zawsze jest okazja do kupowania kalendarzy typu „no logo”, a przecież przydatność takiego artykułu jest nieoceniona na co dzień.

Obecnie istnieje wiele możliwości w zakresie projektowania foto kalendarzy. Można postawić na prostotę, projektując przedmiot zgodny z identyfikacją wizualną firmy, z nazwą i logo. Istnieje także alternatywna opcja, na przykład w postaci estetycznego projektu ze zdjęciem z profesjonalnej firmowej sesji zdjęciowej. Wszystko jest więc kwestią pomysłów i możliwości realizacyjnych.

Notesy z nazwą i logo firmy

Kolejną grupę polecanych artykułów drukowanych są notesy. Są to atrakcyjne, ale przede wszystkim bardzo użyteczne gadżety promocyjne. Notes jest nieodłącznym elementem w codziennej pracy zawodowej, ale też w domu, na kursie i na uczelni. Sprawdza się w każdej sytuacji.

Wręczając potencjalnym klientom notes z logo firmy, przyczyniasz się więc do tego, że nazwa Twojej marki będzie towarzyszyć im w wielu życiowych sytuacjach. Kiedy więc przyjdzie do wybrania usługodawcy, Twoja firma będzie ich pierwszym skojarzeniem.

Rynek oferuje dziś sporo możliwości. Można dowolnie personalizować taki drukowany gadżet, dostosowując poszczególne parametry do potrzeb i orientacyjnego budżetu danego przedsiębiorstwa. Do wyboru masz gramaturę papieru, typ okładki, format, typ łączenia kartek itd.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.