Długopisy reklamowe – idealne w biurze i nie tylko
Długopisy z wygrawerowanymi danymi firmy to niezbędnik przedsiębiorcy. Powinni posługiwać się nimi wszyscy pracownicy. Dobrze, żeby wręczane były klientom w chwili podpisywania umowy czy wypełniania dokumentacji. Zawsze powinny być dostępne w recepcji i sekretariacie. Dobrze, żeby sprawić, aby były dostępne poza biurem. Na targach pracy i w wielu innych miejscach.
Długopisy z grawerem są dosyć niepozorną formą reklamy
Niewielki przedmiot, nieodłączny w trakcie podpisywania umów z Klientami. Lekki, z pozoru o niewielkiej wartości. Tak wiele mówi o swoim właścicielu. Wszak w wielu poradnikach znajdziesz informację, żeby na ważne spotkania zabierać elegancki długopis. To szczegóły składają się na wizerunek całości. A całość to dobre imię Twojej firmy. Nie oznacza to, że masz od razu inwestować w ciężarówkę wiecznych piór i rozdawać je klientom. Chociaż tym wybranym, którzy przynoszą wysokie dochody – dlaczego by nie?Zdecydowanie wystarczy, że długopis reklamowy będzie w firmie zawsze pod ręką. To podstawa funkcjonowania biura, która bardzo wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa – informuje ekspert z firmy Zeus Group.
Długopis reklamowy codzienny
Długopisy mogą być bardzo różne. Zacznijmy od tych najtańszych. Są lekkie, a przekładane z rąk do rąk będą rozpowszechniać nazwę firmy wśród nowych grup ludzi. Możesz je rozdawać bardzo hojnie. Dobrze, żeby były dostępne na targach, w których bierzesz udział. Panuje generalna zasada – im więcej osób dostanie długopis reklamowy, tym lepiej. W biurze rodzaj przydzielanych pracownikom długopisów powinien być dostosowany do wagi obowiązków, jakie pełnią. Doradcy klientów indywidualnych powinni mieć długopisy dobrej jakości, ale możliwie ekonomiczne. Takie rzeczy łatwo się gubią. Poza tym, jeśli klient przez przypadek weźmie długopis ze sobą, to będzie to z korzyścią dla Ciebie.Długopis reklamowy prestiżowy
Na prezent dla klienta, z którym współpracujesz od lat, wybierz długopis porządny. Niech ma stalową oprawę, będzie nieco cięższy, ale wciąż niech dobrze leży w dłoni. Elegancki kolor i dyskretny, acz widoczny nadruk powinien skłonić klienta do używania Twojego długopisu na co dzień, a tym samym do promocji marki. W biurze również zadbaj o prestiżowe wyposażenie. Niech doradca zajmujący się ważnym klientem korzysta z eleganckiego długopisu. Dobrze, żeby jednak ten, którym podpisujesz umowy różnił się od tego, który podarujesz klientowi. Spraw firmie eleganckie długopisy reklamowe na specjalną okazję, niech będą limitowane. Spraw, żeby Twój wyjątkowy klient wiedział, ile dla Ciebie znaczy. Normalnie nie podejrzewamy długopisów o skrywanie aż takiego potencjału marketingowego. Jeśli jednak go dostrzeżemy i należycie wykorzystamy, będą zgrabnie pisać historię naszego sukcesu. Strategię marketingową z wykorzystaniem długopisów można zrealizować przy niewielkim nakładzie środków. To jedna z wielu korzyści tego nośnika reklamy firmowej.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana