Artykuł sponsorowany

Długopisy reklamowe – idealne  w biurze i nie tylko

Długopisy reklamowe – idealne  w biurze i nie tylko

Długopisy z wygrawerowanymi danymi firmy to niezbędnik przedsiębiorcy. Powinni posługiwać się nimi wszyscy pracownicy. Dobrze, żeby wręczane były klientom w chwili podpisywania umowy czy wypełniania dokumentacji. Zawsze powinny być dostępne w recepcji i sekretariacie. Dobrze, żeby sprawić, aby były dostępne poza biurem. Na targach pracy i w wielu innych miejscach.

Długopisy z grawerem są dosyć niepozorną formą reklamy

Niewielki przedmiot, nieodłączny w trakcie podpisywania umów z Klientami. Lekki, z pozoru o niewielkiej wartości. Tak wiele mówi o swoim właścicielu. Wszak w wielu poradnikach znajdziesz informację, żeby na ważne spotkania zabierać elegancki długopis. To szczegóły składają się na wizerunek całości. A całość to dobre imię Twojej firmy. Nie oznacza to, że masz od razu inwestować w ciężarówkę wiecznych piór i rozdawać je klientom. Chociaż tym wybranym, którzy przynoszą wysokie dochody – dlaczego by nie?
Zdecydowanie wystarczy, że długopis reklamowy będzie w firmie zawsze pod ręką. To podstawa funkcjonowania biura, która bardzo wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa – informuje ekspert z firmy Zeus Group.

Długopis reklamowy codzienny

Długopisy mogą być bardzo różne. Zacznijmy od tych najtańszych. Są lekkie, a przekładane z rąk do rąk będą rozpowszechniać nazwę firmy wśród nowych grup ludzi. Możesz je rozdawać bardzo hojnie. Dobrze, żeby były dostępne na targach, w których bierzesz udział. Panuje generalna zasada – im więcej osób dostanie długopis reklamowy, tym lepiej. W biurze rodzaj przydzielanych pracownikom długopisów powinien być dostosowany do wagi obowiązków, jakie pełnią. Doradcy klientów indywidualnych powinni mieć długopisy dobrej jakości, ale możliwie ekonomiczne. Takie rzeczy łatwo się gubią. Poza tym, jeśli klient przez przypadek weźmie długopis ze sobą, to będzie to z korzyścią dla Ciebie.

Długopis reklamowy prestiżowy

Na prezent dla klienta, z którym współpracujesz od lat, wybierz długopis porządny. Niech ma stalową oprawę, będzie nieco cięższy, ale wciąż niech dobrze leży w dłoni. Elegancki kolor i dyskretny, acz widoczny nadruk powinien skłonić klienta do używania Twojego długopisu na co dzień, a tym samym do promocji marki. W biurze również zadbaj o prestiżowe wyposażenie. Niech doradca zajmujący się ważnym klientem korzysta z eleganckiego długopisu. Dobrze, żeby jednak ten, którym podpisujesz umowy różnił się od tego, który podarujesz klientowi. Spraw firmie eleganckie długopisy reklamowe na specjalną okazję, niech będą limitowane. Spraw, żeby Twój wyjątkowy klient wiedział, ile dla Ciebie znaczy. Normalnie nie podejrzewamy długopisów o skrywanie aż takiego potencjału marketingowego. Jeśli jednak go dostrzeżemy i należycie wykorzystamy, będą zgrabnie pisać historię naszego sukcesu. Strategię marketingową z wykorzystaniem długopisów można zrealizować przy niewielkim nakładzie środków. To jedna z wielu korzyści tego nośnika reklamy firmowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.