Dlaczego breloczek to dobry gadżet reklamowy?
Większość z nas znajduje dużą radość w drobnych, często wydawałoby się, że zbędnych przedmiotach, które jednak są bardzo praktyczne, np. breloczki do kluczy. Są to uniwersalne i wytrzymałe gadżety, które mogą być świetnym pomysłem na promocję firmy. Breloczki wyróżniające się ciekawym projektem graficznym i wyjątkową estetyką, na pewno zostaną na dłużej u Klientów i będą przez nich użytkowane. Jakie są jeszcze zalety takiego gadżetu reklamowego?
Dlaczego warto postawić na breloczek reklamowy?
Breloki reklamowe to świetny pomysł na promocję firmy albo prezent, zarówno dla Klientów, pracowników, jak i partnerów biznesowych. Jest to gadżet bardzo praktyczny, który cieszy się dużą popularnością, głównie z uwagi na jego wysoką wartość reklamową przy stosunkowo niskich kosztach produkcji. Podstawowym zadaniem każdego breloczka jest skuteczne oznakowanie kluczy, dzięki czemu łatwo odróżnimy jedne od drugich, oraz ich nie zgubimy. Klucze mają dużą tendencję do znikania, czy to w torebce, plecaku, biurze lub samochodzie, a dzięki kolorowemu breloczkowi łatwiej i szybciej je znajdziemy. Intensywny kolor breloczka sprawi również, że bezstresowo zlokalizujemy zgubę nawet w piasku czy wysokiej trawie.
Breloczki reklamowe to doskonałe gadżety promocyjne, które pozwolą zbudować świadomość marki nawet wśród Klientów, którzy skorzystali już z usług firmy. Pracownicy, dzięki firmowym gadżetom, mogą zamanifestować swoją przynależność do danego przedsiębiorstwa, a tym samym podnieść jego świadomość wśród osób niezwiązanych z jego działalnością. Kubki, długopisy, smycze czy notesy mają swój standardowy kształt, a w przypadku breloków, mogą one przyjąć dowolną formę, np. kształt loga czy flagowego produktu Klienta. Breloczek o ciekawej formie na pewno wzbudzi zainteresowanie innych osób, a nawet chęć posiadania tak stylowego i praktycznego gadżetu.
Uniwersalny i wytrzymały gadżet reklamowy
Od dawna sporym zainteresowaniem cieszą się szczególnie breloczki proste, eleganckie i minimalistyczne. Mogą one zawierać dowolną grafikę, dane firmy, logo czy hasło reklamowe. Do wyboru mamy breloczki jednostronne, dwustronne, na łańcuszkach kulkowych lub tych tradycyjnych. Te wykonane z silikonu są bardzo trwałe, elastyczne i lekkie, a napis nie zmyje się po upływie czasu. W porównaniu do breloczków drewnianych czy metalowych, te silikonowe nie porysują się o siebie w torebce, nie ułamią, a trzymane w kieszeni nie będą jej obciążały.
Breloki to nasza domena. Produkujemy je z miękkiego PCV, a w asortymencie posiadamy zarówno te na łańcuszkach tradycyjnych, kulkowych, jednostronne, dwustronne oraz inne. Każdy brelok możemy wykonać według zleconego nam projektu. Co więcej, breloczki dostarczamy do Klienta w ciągu kilku dni roboczych. Oferujemy także fachowe doradztwo w zakresie doboru gadżetów reklamowych – dodaje nasz rozmówca reprezentujący firmę Imar, która zajmuje się wykonawstwem breloczków do kluczy, naszywek oraz przywieszek.
Warto wiedzieć, że ten drobny gadżet zamówiony w hurcie nie będzie zbyt dużym wydatkiem, a dzięki niemu możemy zbudować u Klientów świadomość i lojalność wobec marki. Większość z nas lubi otaczać się ładnymi i oryginalnymi przedmiotami przyciągającymi wzrok, dlatego breloczki reklamowe na pewno sprawdzą się, jako prezent, zarówno dla Klientów, kontrahentów czy partnerów biznesowych.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana