Czym powinny charakteryzować się smycze reklamowe?
Gadżety promocyjne to miły upominek, a także element reklamy, który może zachęcić nowych klientów do skorzystania z usług naszej firmy lub zakupu naszych produktów. To nie tylko popularne kubki i koszulki, ale również gadżety biurowe, gadżety elektroniczne, opaski, bransoletki, odblaski, breloki, czy smycze reklamowe. Czym powinny się charakteryzować te ostatnie? Na co warto zwracać uwagę przy zamawianiu takich gadżetów?
Tanie i proste rozwiązanie
Smycze reklamowe to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych, ponieważ jest to rozwiązanie tanie, praktyczne i widoczne. Najczęściej decydujemy się na poliestrowe smycze z prostym, metalowym karabińczykiem, a także z uchwytem na telefon, czy tzw. szybkozłączkami. Kiedy wybieramy smycze reklamowe, które chcielibyśmy zamówić, w pierwszej kolejności interesuje nas, jak będzie się na nich prezentował przygotowany przez nas motyw. Motywem jest zwykle nazwa firmy lub adres firmowej witryny internetowej, a dodatkowo firmowe logo. Na smyczach często pojawiają się także chwytliwe cytaty lub hasła, którymi promujemy nasze produkty, czy usługi. Najczęściej zamawiane smycze poliestrowe mają szerokość 20 mm – to szerokość optymalna, ponieważ odpowiednio zaprojektowane motywy są na takich smyczach czytelne. Poza poliestrowymi smyczami-taśmami dostępne są także smycze w formie sznurka z plastikowym elementem, na którym można umieścić firmowe logo, smycze plastikowe, czy smycze metalowe. Jak mówi nam przedstawiciel agencji reklamowej Studio Siedem z Krakowa, coraz większą popularnością cieszą się smycze z metalową, kwadratową końcówką, na której można wykonać grawer.Technologia druku
Kiedy decydujemy się na zamówienie smyczy reklamowych, możemy wybrać odpowiadającą nam technologię druku. Najczęściej jest to sitodruk lub sublimacja. Sitodruk może być stosowany na wielu typach tkanin, a także na tworzywach sztucznych, czy drewnie. W tej technice stosowane są bardzo wytrzymałe farby drukarskie, które są odporne na wilgoć, mechaniczne uszkodzenia, a także promieniowanie UV. Uzyskujemy dzięki nim bardzo wyraziste wzory w nasyconych barwach. Sublimacja częściej wykorzystywana jest do znakowania ceramiki, a więc głównie firmowych kubków. Jeżeli mamy wątpliwości, jakie gadżety wybrać do promocji naszej firmy, zawsze możemy poprosić o pomoc pracowników agencji reklamowej. Inwestycja w gadżety reklamowe to naprawdę dobry sposób na zachęcenie potencjalnych klientów do naszych usług lub produktów. Smycze reklamowe to wydatek rzędu kilku lub kilkunastu złotych, a więc nie dużo. Na ich zakup mogą więc sobie pozwolić zarówno większe, jak i mniejsze firmy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana