Artykuł sponsorowany

Czym charakteryzują się podstawki wydawcze?

Czym charakteryzują się podstawki wydawcze?

Podstawki wydawcze, fachowo nazywane bilonownicami to specjalne rodzaje podstawek służących do wydawania reszty w sklepach, kioskach ruchu i różnego rodzaju punktach sprzedaży. Bilonownica z nadrukiem reklamowym ma za zadanie reklamować firmę lub produkt u osób robiących zakupy. To bardzo sprytny artykuł reklamowy i ciężko go nie zauważyć, ponieważ patrzymy w jej kierunku za każdym razem, gdy odbieramy resztę.

Podstawki wydawcze, czyli bilonownice to nośnik reklamowy wykorzystywany już od dawna. Doskonale sprawdzają się w reklamowaniu produktów, które mają silną konkurencję, jak np. wyroby tytoniowe albo farmaceutyczne. Podstawki wydawcze cechują się bardzo atrakcyjnym wyglądem, ponieważ nowoczesny wydruk pozwala prezentować na nich zdjęcia produktów wraz z opisem w realistycznych, żywych barwach.

Jak zbudowana jest podstawka wydawcza?

Standardowa podstawka wydawcza składa się z przezroczystej (np. melaminowej, szklanej lub polistyrenowej) obudowy oraz wkładki reklamowej wykonywanej w pełnym kolorze. Kształt przezroczystej obudowy ma najczęściej formę prostokąta albo koła. Jednak nie brakuje także bardziej „awangardowych” bilonownic np. wypukłych albo o nieregularnych kształtach i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zaprojektować własny, niepowtarzalny wzór. Najważniejszym (z reklamowego punktu widzenia) elementem podstawek jest nadruk reklamowy w jej wnętrzu. Najczęściej składa się on z dużej wizualizacji produktu oraz  sloganu reklamowego. Zdecydowanie częściej operuje się tu grafiką niż tekstem, ponieważ klient nie jest w stanie przeczytać długich treści umieszczonych na stosunkowo niedużej podstawce. Nie ma też na to czasu, ponieważ spogląda w jej kierunku mimochodem, kiedy czeka na resztę albo podnosi ją z podstawki.

Podstawka wydawcza jako skuteczna reklama

Jak doradza pracownik firmy Noex:
Podkładki wydawcze to bardzo dobry sposób na reklamę w sieciach sklepów albo punktów usługowych. Jeżeli zobaczymy jedną podstawkę, może nam nie zapaść w pamięć, jeżeli ta sama podstawka będzie powtarzać się w różnych punktach, wówczas na pewno zwrócimy na nią uwagę. Praktyka wskazuje, że to wciąż dobra forma promowania produktów, która pomimo swojego niepozornego wyglądu wydaje się być formą bardzo skuteczną.
Decydując się na zakup podstawek wydawczych pamiętajmy, że z reguły oferowane są w większych nakładach zaczynających się od 50 sztuk. Przy zamówieniu jednego wzoru mamy jednak możliwość wykonania kilku wkładek reklamowych, dlatego wszystkie podkładki wcale nie muszą być identyczne.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.