Hotel jako miejsce organizacji imprezy okolicznościowej

Planując organizację imprezy okolicznościowej w pierwszym rzędzie myślimy o przejrzeniu ofert restauracji, domów weselnych, ewentualnie cieszących się dobrą opinią zajazdów. Warto także rozważyć rozwiązanie mniej oczywiste, ale bardzo praktyczne – organizację wesela, chrzcin, komunii, świątecznego przyjęcia czy rocznicy w hotelu. Taka opcja ma wiele zalet.

Rzadko przychodzi nam na myśl organizacja imprezy okolicznościowej w hotelu, bo hotel kojarzymy głównie jako miejsce, które zapewni nam komfortowy nocleg w obcym mieście, podczas podróży służbowej bądź wycieczki turystycznej.

Tymczasem zaplecze gastronomiczne hoteli bardzo się w ostatnich latach rozwinęło. To już nie są tylko miejsca, gdzie ostatecznie coś zjemy, gdy nie zdążyliśmy się posilić w restauracji „na mieście”. Restauracje hotelowe coraz częściej zatrudniają znanych kucharzy, dbających o autorskie menu i potrawy przygotowywane z produktów najwyższej jakości. Rozbudowuje się też baza lokalowa hoteli, prócz specjalnych sal konferencyjnych, szkoleniowych, hotele są wyposażone także w sale do tańca, sale zabaw dla dzieci.

Coraz więcej osób decyduje się na organizację imprezy okolicznościowej w hotelu – przyznaje pracownica Hotelu Locomotiva w Lublinie  – Powodzeniem cieszą się szczególnie wesela, bo oprócz przyjęcia hotel oferuje od razu nocleg, w tym samym miejscu. Brak konieczności organizowania gościom dojazdu to duże ułatwienie w sensie logistycznym.

Jaki hotel wybrać? Na organizację okolicznościowej imprezy warto wybrać hotel, który ma dobrą ofertę gastronomiczną. Serwowanie regionalnych specjałów, korzystanie z sezonowych świeżych produktów, , zawsze przemawia na korzyść danego miejsca. Istotny jest też dojazd  i lokalizacja. Idealny jest hotel położony blisko centrum, ale zarazem w cichym miejscu, w którym można po imprezie wypocząć.

Warto sprawdzić standard wyposażenia pokoi i poziom obsługi hotelowej. Najlepiej wybrać hotel, który już na stronie internetowej zaprasza na organizowane przez siebie wydarzenia. Na korzyść hotelu przemawia doświadczenie w organizacji takich imprez okolicznościowych jak: wesela, chrzty i komunie, przyjęcia urodzinowe, imprezy dla dzieci, oraz imprez otwartych, jak np. Andrzejki, Sylwestry, Walentynki. Hotel z dobrą restauracją i doświadczeniem w organizacji różnych eventów musi mieć już bazę lokalową i personalną przygotowaną do tego, by spełnić oczekiwania dotyczące przygotowania naszej imprezy.

śr. ocena 5 / głosów 5