Artykuł sponsorowany

Ciekawe pomysły na gadżety reklamowe

Ciekawe pomysły na gadżety reklamowe

Jeśli zastanawiają się Państwo, czy wciąż warto inwestować w gadżety reklamowe, śpieszymy z odpowiedzią, że tak. Oryginalne gadżety reklamowe wciąż stanowią ważny element budowania marki i realizowania kampanii marketingowych. Jakie gadżety warto wybrać, by trafić z przekazem reklamowym do klienta, a z jakich lepiej zrezygnować? Szczegóły poniżej.

Dobry gadżet, czyli jaki?

Po pierwsze, warto zwrócić uwagę na najwyższą jakość wykonania zamawianych gadżetów. Takie doświadczone w tej branży firmy jak Direct Channel są w stanie zaproponować bogaty wybór perfekcyjnie wykonanych gadżetów w konkurencyjnych cenach. Warto też pamiętać, by wybrane przez Państwa gadżety posiadały wymiar praktyczny. Pole do popisu jest tu ogromne, bo gadżetami mogą być nie tylko artykuły, które nosimy przy sobie takie jak zapalniczki czy długopisy, ale również różnego rodzaju akcesoria do domu, biura czy samochodu, które przydają się w różnych sytuacjach.

A może odzież?

Odzież reklamowa wciąż cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Najpopularniejsze są tu oczywiście T-shirty, ale w roli gadżetu reklamowego mogą występować również bluzy, peleryny, czapki, rękawiczki czy paski. Zwróćmy uwagę na to, ile mamy dostępnej powierzchni reklamowej na T-shircie czy bluzie. Zmieści się tu logo i nazwa firmy, ale też nośne hasło czy dane kontaktowe. Ciekawym pomysłem są również plecaki i torby, w tym np. torby na laptopa, torby sportowe czy bawełniane torby na zakupy. Te ostatnio szturmem zdobyły rynek reklamowy w ostatnich latach: są proste i tanie w produkcji, a do tego świetnie wpisują się w ekologiczny trend rezygnowania z jednorazowych torebek foliowych. Torby z logo czy inną reklamą są dobrze widoczne i chętnie eksponowane przez użytkowników – wystarczy rozejrzeć się na ulicach, by się o tym przekonać.

A może gustowny drobiazg?

W przypadku standardowych gadżetów jak kubki (w tym kubki termiczne), długopisy, breloczki do kluczy, smycze, pendrive’y czy notesy warto zainwestować w ciekawy wygląd takiego drobiazgu. Ich oprawa graficzna powinna być oryginalna i estetyczna oraz dobrze eksponować to, co chcemy uwypuklić w naszej reklamie np. logo firmy. Generalnie, lepiej zamówić mniej upominków, jeśli mamy ograniczony budżet, a niech to będą produkty, które mogą okazać się i interesujące, i potrzebne. Ciekawym pomysłem mogą okazać się firmowe maskotki, etui, portfele, ale też… słodycze. Każdorazowo wybór gadżetu powinien być przemyślany – poza wszystkimi wyżej wymienionymi kwestiami warto sobie odpowiedzieć na pytanie, czy chcemy by dany produkt kojarzył się klientom z naszą firmą i czy nie zachodzi jakiś dysonans między ofertą firmy i filozofią jej działania a wybranymi artykułami reklamowymi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.