Artykuł sponsorowany

Zasady działania systemu Digital Signage

Zasady działania systemu Digital Signage

Digital Signage to bardzo specyficzny rodzaj cyfrowej dystrybucji treści. Opiera się ona na centralnie zarządzanej siedzi wyświetlaczy. Dzięki temu wybrana grupa odbiorców ma dostęp do prywatnego kanału telewizyjnego. Jaka jest jednak zasada działania tej technologii i zalety jej wykorzystania? W jaki sposób zbudowany jest opisywany system? Dowiesz się z poniższego tekstu.

W jaki sposób Digital Signage może działać?

W Digital Signage specjalne oprogramowanie daje możliwość załadowania, a następnie zsynchronizowania ze sobą właściwych treści. Mogą one występować zarówno w formie obrazu (zdjęcie lub grafika), jak i dźwięku oraz wideo. Występują i są wyświetlane na monitorze. W roli odtwarzacza najczęściej występuje komputer. Ale nie byle jaki, bo musi on być wyposażony w odpowiednie podzespoły.   

Kolejnym ważnym w tej technologii urządzeniem jest ekran, na przykład wyświetlacz LED. Opcjonalne są także zwykłe ekrany TV, ekrany plazmowe oraz monitory CRT.  

Co istotne, taki system zarządzania treścią można w każdym momencie zmodyfikować i aktualizować. Oprogramowanie pozwala natomiast zsynchronizować treści wyświetlane na różnych monitorach jednocześnie. Dzięki zdalnej kontroli urządzeń oraz sieci LAN lub WiFi treści pokazują się w danym czasie i miejscu.

Wszystkie wspomniane wyżej elementy i rozwiązania technologiczne składają się na spójny, dobrze działający system Digital Signage.

Jakie są korzyści z zastosowania Digital Signage?

Zaimplementowanie systemu Digital Signage przynosi następujące korzyści:

  • większa skuteczność w porównaniu z tradycyjnymi środkami przekazu,
  • opcja wykorzystania ruchomego obrazu i dźwięku,
  • elastyczność zastosowania,
  • pełna kontrola nad przekazywanymi treściami i sposobem ich prezentacji,
  • wolność w kwestii dzielenia ekranu na strefy.

Systemy audiowizualne Digital Signage dla biznesu

Z rozwiązań Digital Signage korzystają przedstawiciele różnych sektorów. Najczęściej jednak stosuje się tę technologię w salonach firmowych i wystawienniczych. Takie nowoczesne systemy reklamowe stanowią alternatywę dla billboardów, plakatów czy banerów.

Wdrażaniem wspomnianych rozwiązań zajmuje się firma Audio Art. To profesjonaliści w dziedzinie dźwięku i obrazu, którzy doskonale znają realia reklamy interaktywnej.

Jeśli więc chcesz wznieść swój biznes na wyższy poziom, warto rozważyć wykorzystanie Digital Signage. Pozwoli ci on na zaawansowane i profesjonalne zarządzanie treścią i jej wyglądem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.