Zalety szybkiego wsparcia serwisu w przypadku awarii ekspresu do kawy
Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez świeżo mielonej i doskonale zaparzonej filiżanki kawy. Możemy cieszyć się jej smakiem dzięki ekspresowi do kawy, który w kilka chwil przygotuje dla nas ulubiony napój. Co jednak kiedy ekspres ulegnie awarii? Wiele firma nie myśli o tym podczas wyboru dostawcy kawy! Z pomocą przychodzi wsparcie serwisu, dzięki któremu awaria zostanie usunięta szybko, a przede wszystkim skutecznie lub ekspres zostanie błyskawicznie podmieniony na zastępczy jeśli usterki nie można usunąć na miejscu.
Szybkie wsparcie serwisu jest jeszcze ważniejsze, jeżeli z ekspresu nie korzystamy w zaciszu własnego domu, ale jest on ważną częścią biznesu: jako ekspres do kawy w biurze, kawiarni, restauracji lub dla gości hotelowych. Wówczas szybkie wsparcie serwisu ma jeszcze więcej zalet, którym przyjrzyjmy się bliżej w niniejszym artykule.
Awaria ekspresu do kawy? Możesz cieszyć się ponownie jej smakiem, szybciej niż myślisz
Im szybsze podjęcie działań serwisowych, tym szybciej możemy cieszyć się smakiem doskonałej kawy. To ważne szczególnie dla biznesu. Ekspres do kawy w biurze to już podstawa, bez której pracownicy nie wyobrażają sobie rozpoczęcia efektywnego dnia pracy. Nie ma nic gorszego niż przedłużająca się awaria ekspresu do kawy, na który trzeba czekać tygodniami. Na szczęście dla Meinl Coffee, producenta, dystrybutora oraz dostawcy kawy i herbaty, szybki serwis, a więc zadowolenie Klienta, jest kwestią priorytetową. Specjaliści firmy, która z kawą związana jest nieprzerwanie od 1862 roku, doskonale zdają sobie sprawę, jak ważna jest poranna filiżanka kawy.
Nie tylko dla firm, w których kawa jest miłym dodatkiem do pracy, ale również dla tych, w których filiżanka napoju jest podstawą do śniadania: restauracji, barów, hoteli. Klienci, którzy odwiedzają dane miejsca, chcą cieszyć się smakiem napoju zawsze wtedy, kiedy tego potrzebują. Przedłużający się serwis ekspresu do kawy może negatywnie wpłynąć na opinię na temat danego miejsca oraz wygenerować straty finansowe – czego z pewnością każdy właściciel biznesu chciałby uniknąć.
Ograniczenie start związanych z przestojem
W sytuacji, kiedy ekspres do kawy jest ważnym elementem biznesu, jego długotrwały przestój to dodatkowe koszty. Każdy klient, który nie będzie mógł się napić kawy to nie tylko strata finansowa, ale również wizerunkowa. Co więcej, drobna awaria, która nie będzie mogła zostać naprawiona natychmiast, może przerodzić się w poważne uszkodzenie ważnych podzespołów urządzenia. Tym samym będzie ono wyłączone z użytku na dłużej, a także będzie generowało większe koszty.
Dlatego im szybsze wsparcie serwisu, tym lepiej. I to niezależnie od sytuacji – przecież nawet awaria domowego lub biurowego ekspresu, który służy wyłącznie przyjemności wypicia porannej kawy, to duża strata dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez filiżanki aromatycznego napoju.
Optymalne działanie i długa żywotność ekspresu
Szybki serwis, to szybkie podjęcie działań, które mogą zapobiec poważniejszym awariom. Zdarza się, że z pozoru kłopotliwa usterka to problem wynikający ze zbyt dużej twardości wody albo braku regulacji maszyny lub młynka. Albo też drobiazg, który może zostać naprawiony z pomocą helpdesku, wyłącznie na podstawie rozmowy telefonicznej. Wskazówki dotyczące konserwacji zapewnią optymalne działanie oraz długą żywotność ekspresu, a także brak długotrwałych przestojów związanych z awariami. Dzięki temu smakiem doskonałej filiżanki kawy będziemy mogli cieszyć się każdego dnia.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana