Zalety organizacji wesela w hotelu
Para Młoda, decydując się na organizację wesela ma do wyboru wiele miejsc, w których może odbyć się przyjęcie. Są to wszelkiego rodzaju domy weselne, sale, pensjonaty, restauracje czy hotele różnej wielkości – a wszystkie one różnią się pod wieloma względami. Od jakiegoś czasu coraz większą popularnością cieszą się jednak te ostatnie. Dlatego narzeczeni stawiają na hotele?
Wygoda
Dziś dużą popularnością, o ile nie taką samą jak śluby kościelne, cieszą się zapożyczone z Zachodu śluby plenerowe. Dobrze przygotowany ślub plenerowy wygląda co najmniej tak samo dobrze, jak te na filmach czy w książkach. W każdym dobrym hotelu jest oczywiście możliwość przygotowania takiego ślubu, a Para Młoda nie musi się o nic martwić – bo nawet w czasie niepogody można schować się pod ładnie przystrojonym pawilonem, na równo przystrzyżonej trawie i w jej pięknym zapachu. Jednak podstawową zaletą organizowania ślubu i wesela w hotelu jest możliwość zapewnienia gościom noclegu w tym samym miejscu. Hotele często oferują w tym przypadku atrakcyjne rabaty dla nowożeńców. To świetnie rozwiązanie, kiedy część gości przyjechało z zagranicy czy odległych części kraju. Wówczas bez problemu można odświeżyć się po podróży czy odpocząć w zaciszu pokoju po zabawie. Ma to swoje plusy także dla Pary Młodej, która nie musi się już martwić o załatwianie miejsc noclegowych w innych pensjonatach. Poza tym warto pamiętać, że hotele, takie jak np. Hotel Royal w Modlinie, mają spore doświadczenie w organizowaniu przyjęć weselnych. Dlatego też narzeczeni mogą liczyć na profesjonalną obsługę i pomoc w tym zakresie. Nie trzeba się też dodatkowo troszczyć o dekorację. Hotele często pracują ze sprawdzonymi już podwykonawcami. Dla Pary Młodej są to same zalety, bo organizacja ślubu sama w sobie jest już nie lada wyzwaniem, zatem każda pomoc będzie dla nich na wagę złota.Duży wybór menu
Na ogół hotel i restauracja to całość, w której pracują ci sami doświadczeni i cenieni szefowie kuchni. To gwarancja tego, że menu weselne będzie dopasowane i przypadnie do gustu wszystkim gościom. Menu weselne najczęściej ma kilka wariantów do wyboru, ale oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby go nieco urozmaicić lub zmodyfikować – a w hotelu mamy taką możliwość. Obecność zaplecza gastronomicznego sprawia, że nie trzeba obawiać się o świeżość potraw. Są one bowiem przygotowywane na miejscu i nie trzeba ich przywozić czy odgrzewać, co oczywiście odbija się na ich smaku czy jakości. Wiele par ceni sobie także możliwość zapewnienia gościom dodatkowych atrakcji podczas przyjęcia. Obecnie coraz popularniejsze są m.in. specjalne bufety w formie szwedzkiego stołu czy fontanny czekoladowe przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych gościach. Niekiedy organizowane są pokazy sztucznych ogni. Często też hotele przygotowują dla par poszukujących miejsca na wesele specjalne promocje i zniżki, np. rabaty na organizowanie imprez w piątki czy niedziele. Tym bardziej więc warto rozważyć organizację wesela właśnie w hotelu.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana