Wybór biurowego ekspresu do kawy. Na co zwrócić uwagę?
Wiele osób nie wyobraża sobie przerwy w pracy bez kubka parującego espresso lub słodkiego cappuccino. Ekspres do kawy stał się niemal obowiązkowym wyposażeniem biur i zwykle cieszy się sporą popularnością wśród pracowników. Na co zwrócić uwagę przy wyborze urządzenia do biura, by najlepiej spełniało swoją funkcję i aby nie napotkać na problemy z jego użytkowaniem?
Dobór właściwego urządzenia
Jeśli podjąłeś decyzję o zakupie ekspresu do biura, warto wziąć pod uwagę kilka czynników, które pomogą Ci w wyborze optymalnego rozwiązania. Ekspres użytkowany w biurze przede wszystkim powinien być dobrej jakości. Będzie używany bardzo często, dlatego jego elementy muszą być solidnie wykonane, łatwe w czyszczeniu, a obsługa nie wymagać zbyt dużej ingerencji ze strony użytkowników.
Przede wszystkim zwróć uwagę na poziom skomplikowania obsługi urządzenia. Jeśli wybierzesz ekspres, który wymaga sporej ingerencji użytkownika, na przykład działań takich jak samodzielnie mielenie ziaren czy napełnianie łyżek zmieloną mieszanką, możesz narazić się na częste usterki spowodowane niewłaściwym użytkowaniem. Może się zdarzyć, że nie wszyscy pracownicy będą umieli właściwie obsługiwać biurowy ekspres do kawy oraz dbać o jego regularne czyszczenie, co spowoduje usterki i awarie. Takie rozwiązanie lepiej sprawdzi się w kawiarni lub w domu, a do biura warto wybrać urządzenie intuicyjne w eksploatacji. Prostsza w obsłudze maszyna oznacza zwykle także krótszy proces przygotowania napoju, co jest niezwykle istotne w warunkach biurowych.
Zwróć uwagę także na to, czy ekspres, który wybierzesz, jest objęty opieką serwisową. Unieruchomienie urządzenia będzie frustrujące dla wszystkich pracowników spragnionych filiżanki kawy, a częste naprawy spowodują wzrost kosztów eksploatacji i stratę czasu potrzebnego na dostarczenie go do punktu napraw. Warto skorzystać z asortymentu firm, które kierują swoją ofertę do biur i zakładów pracy. To da Ci pewność, że w razie usterki serwisant niezwłocznie zajmie się Twoim urządzeniem.
A może dzierżawa?
Dzierżawa biurowego ekspresu do kawy niesie wiele korzyści. Przede wszystkim zwalnia z konieczności poniesienia jednorazowego kosztu zakupu urządzenia. Ponadto, jak podkreśla specjalista z firmy Good Caffeine, dzierżawa to gwarancja profesjonalnego serwisu i oszczędności kosztów eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteś zwolniony z wszelkich obowiązków, które wiążą się z utrzymaniem urządzenia. Firmy proponujące taką usługę często oferują także regularną dostawę wysokiej jakości kawy.
Jeśli jesteś zainteresowany dzierżawą lub wynajmem maszyny, znajdziesz wiele interesujących opcji, które możesz dobrać do potrzeb Twojego miejsca pracy. W ofercie firm znajdują się ekspresy wielu wiodących marek o różnym systemie działania.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana